Σύνδεση

Mercedes-Benz

H NEA MERCEDES E-CLASS ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΥΛ ΜΕ HIGH TECH ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Στη νέα γενιά της EClass η Mercedes θα ποντάρει ιδιαίτερα στα συστήματα άνεσης, διασύνδεσης και διευκόλυνσης, που θα την ανεβάζουν επίπεδο σε σχέση με τα μέχρι τώρα δεδομένα της μεγάλης κατηγορίας. Έτσι το smartphone εκτός από το ρόλο του τηλεχειριστηρίου για το παρκάρισμα σε στενούς χώρους, όπως γράψαμε, θα μπορεί να παίξει και αυτόν του κλειδιού. Ο οδηγός, με τη χρήση της κατάλληλης εφαρμογής και μέσω του πρωτόκολλου αναγνώρισης NFC και κάρτας Security SIM, θα μπορεί να το χρησιμοποιεί ως στοιχείο ενός συστήματος ασφάλισης, απασφάλισης χωρίς κλειδί (keyless). To ενδιαφέρον εδώ είναι πως αυτό θα μπορεί να γίνει ακόμα και στις περιπτώσεις που το smartphone θα έχει μείνει από μπαταρία.   

Παράλληλα η νέα E-Class θα υποστηρίζει και το κόμβο επικοινωνίας CartoX. Πρόκειται για μία τεχνολογία που ξεκίνησε πριν από χρόνια και επιτρέπει την ανταλλαγή πληροφορίων μεταξύ των οχημάτων σε πραγματικό χρόνο. Με τη βοήθειά της και αν έχει γίνει π.χ. ατύχημα σε κάποιο σημείο το αυτοκίνητο θα μπορεί να μεταφέρει το σήμα κινδύνου στα υπόλοιπα που συναντά προειδοποιώντας τους οδηγούς να επιστήσουν την προσοχή τους.

Aπό τον τεχνολογικό εξοπλισμό της νέας EClass που η γερμανική εταιρία ονομάζει «Intelligent Drive Next Level» ξεχωρίζουν και τα συστήματα που εντάσσονται στην αυτόνομη κίνηση. Συστήματα όπως το Steering Pilot που επιτρέπει την κίνηση στον αυτόματο πιλότο (στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο και με ταχύτητα έως και 80 χλμ./ ώρα), όπως και το Distance Pilot Distronic, ένα πλήρως ενεργό cruise control που διατηρεί σε απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα (με ταχύτητα έως και 200 χλμ./ ώρα). Επίσης, υπάρχει η αυτόνομη πέδηση για αποφυγή σύγκρουσης, καθώς και υποβοήθηση στο τιμόνι ώστε ο οδηγός να παροτρυνθεί για την σωστή αντίδραση του (π.χ. να πάρει ανάποδο σε περίπτωση αποσταθεροποίησης σε στροφή).

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured