Σύνδεση

Featured

ΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΑΝΤΑΡ Η ΝΕΑ MERCEDES E-CLASS;

H διάθεση της καινούργιας Mercedes E-Class θα αρχίσει μέσα στην άνοιξη, ενώ όπως γράψαμε η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε τις τιμές της, οι οποίες ξεκινούν από 50.800 ευρώ. Φυσικά η τιμή αυτή μπορεί να αυξηθεί σημαντικά αν προστεθεί εξοπλισμός από τη μεγάλη λίστα των εξτρά, ενώ ένα στοιχείο εξοπλισμού πρέπει να το επιλέξει κανείς έτσι κι αλλιώς.

Και αυτό δεν είναι άλλο από το μεγάλο ρεζερβουάρ καυσίμου, καθώς αυτό που είναι στάνταρ στην καινούργια E έχει χωρητικότητα μόλις 50 λίτρων, εκ των οποίων τα 7 είναι ρεζέρβα -για λόγους σύγκρισης η προηγούμενη γενιά είχε ρεζερβουάρ 59 λίτρων, ενώ οι άμεσοι ανταγωνιστές Audi A6 και BMW σειρά 5 έχουν αντίστοιχα ντεπόζιτα 73 και 70 λίτρων- με αποτέλεσμα αντίστοιχα και η αυτονομία να είναι αναλογικά περιορισμένη.

Mercedes-Benz E-Klasse Limousine (W 213) 2016Mercedes-Benz E-Cl

Ο λόγος που η Mercedes επιλέγει μικρό ρεζερβουάρ, την ίδια τακτική ακολουθεί άλλωστε και στη C-Class, έχει να κάνει αποκλειστικά και μόνο με τις εκπομπές CΟ2, για τις οποίες κάθε επιπλέον κιλό κοστίζει. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία η νέα Ε είναι συνολικά 70 κιλά πιο ελαφριά από την προκάτοχό της, εκ των οποίων τα σχεδόν 7 κιλά, δηλαδή το 10% του συνόλου, πιστώνονται στη μειωμένη κατά 9 λίτρα χωρητικότητα του ρεζερβουάρ. Από αυτή τη σκοπιά η συγκεκριμένη επιλογή έχει νόημα για τον κατασκευαστή, ειδικά από τη στιγμή που προκύπτει χωρίς επιπλέον κόστος.

Βέβαια εδώ υπάρχει το επιχείρημα πως τα καινούργια μοντέλα είναι πιο οικονομικά από τα πιο παλιά, οπότε χρειάζονται λιγότερο καύσιμο για να καλύψουν την ίδια απόσταση., Στη συγκεκριμένη περίπτωση το συγκεκριμένο επιχείρημα δεν έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, μιας και η επίσημη μέση κατανάλωση της E200 μεταβλήθηκε από τα 5,8 έως τα 6,5 λίτρα της προηγούμενη γενιάς στα 5,9 με 6,3 της καινούργιας (η διακύμανση εξαρτάται από τα ελαστικά και τον εξοπλισμό). Και αν εδώ η θεωρητική αυτονομία σας βγει στην καλύτερη περίπτωση περί τα 800 χιλιόμετρα λάβετε υπόψη πως η πραγματική κατανάλωση, ειδικά αν κάνετε τα περισσότερα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη, θα είναι σημαντικά μεγαλύτερη.

Η λύση στην προκειμένη περίπτωση, ακριβώς όπως και στη C-Class, είναι η επιλογή του μεγαλύτερου, εξτρά ρεζερβουάρ των 66 λίτρων, που (ευτυχώς) δεν κοστίζει πολλά (στη C-Class χρεώνεται αντίστοιχα 69,58 ευρώ).

Γιάννης Σκουφής

Mercedes-Benz E-Klasse Limousine (W 213) 2016Mercedes-Benz E-Cl

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured