Σύνδεση

Featured

NEA PORSCHE 718 BOXSTER: AYTH EINAI, ΑΠΟ 2.000 ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ 300 ΑΛΟΓΑ

Αυτή είναι λοιπόν η νέα μικρή Porsche, η ανανεωμένη εκδοχή της Boxster, που πλέον ονομάζεται, όπως είχαμε γράψει, 718 Boxster και έχει, παρόλο που δεν φαίνονται όλες με την πρώτη ματιά και πολλές αισθητικές αλλαγές γύρω γύρω.

Αυτή που φαίνεται είναι η διαφορετική διαμόρφωση του πίσω μέρους της, που δεν έχει σχέση με ότι ξέραμε για την Boxster από την πρώτη στιγμή που είχε παρουσιαστεί, πριν από 20 ολόκληρα χρόνια. Κι αυτό γιατί ανάμεσα στο κάλυμμα του κινητήρα και τον προφυλακτήρα υπάρχει πλέον μια επίπεδη επιφάνεια με το χαρακτηριστικό logo της Porsche, που φυσικά τονίζεται ακόμα περισσότερο. Παράλληλα έχουν αλλάξει και τα πίσω φώτα, ενώ πλέον η αναδιπλούμενη αεροτομή δεν επεκτείνεται πάνω από τα φωτιστικά σώματα, αλλά περιορίζεται ανάμεσά τους.

Από κει και πέρα και παρόλο που δεν φαίνεται έχουν διαφοροποιηθεί όλα τα στοιχεία του αμαξώματος, εκτός από τα καπό και την οροφή. Οι προβολείς για παράδειγμα έχουν γίνει μια φαρδείς, ενώ γενικά το εμπρός μέρος δείχνει πιο χαμηλό και επιθετικό, κάτι στο οποίο συμβάλλουν οπτικά και τα καινούργια εμπρός φτερά. Παράλληλα το προφίλ έχει γίνει πιο καθαρό αλλά και ακόμα πιο εμφατικό -υπεύθυνος για τον ανασχεδιασμό είναι ο Peter Varga, επικεφαλής εξωτερικού design της Boxster- ενώ οι εισαγωγές αέρα στο πλάι έχουν μεγαλώσει.

PORSCHE-718-BOXSTER-2017-2

Κι αυτό γιατί οι τετρακύλινδροι, υπερ- τροδοφοδοτούμενοι boxer, οι οποίοι έχουν αντικαταστήσει τους ατμοσφαιρικούς 6κύλινδρους, έχουν μεγαλύτερες ανάγκες σε αέρα. Το βασικό σύνολο είναι αυτό των 2.000 κυβικών, των 300 ίππων και των 380 Nm -μια αύξηση 100 Nm σε σχέση με τον κινητήρα που αντικαθιστά, κάτι που θα γίνεται άμεσα εμφανές και στο δρόμο, ειδικά από τη στιγμή που η μέγιστη ροπή αποδίδεται από τις 1.950 έως τις 4.500 σ.α.λ. Στην 718 Boxster S τα κυβικά έχουν ανέβει στα 2.500, η ισχύς στους 350 ίππους και η ροπή στα 420 Nm (από τις 1.900 έως τις 4.500 σ.α.λ.).

Φυσικά η αύξηση των αποδόσεων έχει θετικό αντίκτυπο και στις επιδόσεις. Έτσι η 718 Boxster χρειάζεται μόλις 4,7 δεύτερα για το 0-100, δηλαδή 0,8 λιγότερα σε σχέση με την προκάτοχό της, ενώ στην S η αντίστοιχη τιμή είναι 4,2 δεύτερα (-0,6). Και στις δύο περιπτώσεις τα νούμερα επιτυγχάνονται με το αυτόματο κιβώτιο PDK και το (εξτρά) πακέτο Chrono. Μειωμένες σε σχέση με το παρελθόν εμφανίζονται και οι επίσημες καταναλώσεις, που στην απλή έκδοση είναι 6,9 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα (-1,0) και στην S 7,3 (-0,9).

Η υιοθέτηση των τετρακύλινδρων turbo συνοδεύτηκε και από νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης, που πλέον είναι ακόμα πιο άμεσο, ενώ με επιπλέον χρέωση υπάρχει και η δυνατότητα χαμηλώματος της ανάρτησης, κατά 10 χιλιοστά στη Boxster και κατά 20 στην Boxster S. Την όλη αναβάθμιση ακολούθησαν και τα φρένα, που προσαρμόστηκαν στις νέες επιδόσεις.

PORSCHE-718-BOXSTER-2017-3

Αλλαγές πάντως, που επίσης δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά, έχουν γίνει και στο εσωτερικό, που πλέον δείχνει συνολικά μοντέρνο. Χάρη και στην απουσία πλαισίου για την οθόνη αφής του συστήματος Multimedia, ενώ τα εικονικά κουμπιά για τους όποιους χειρισμούς, του συστήματος πλοήγησης συμπεριλαμβανομένου, εμφανίζονται μόλις ο οδηγός πλησιάζει το χέρι του προς την οθόνη. Παράλληλα υπάρχει και η δυνατότητα εισαγωγής στοιχείων «γράφοντας» με το δάχτυλο πάνω στην οθόνη και με το σύστημα να αναγνωρίζει το γραφικό χαρακτήρα.

Η διάθεση της νέας Porsche 718 Boxster θα ξεκινήσει στις 30 Απριλίου και οι τιμές της θα ξεκινούν στη Γερμανία από τις 53.646 ευρώ για την απλή και από 66.141 ευρώ για την S. Ενδιαφέρον εδώ είναι πως η Boxster θα είναι πλέον πιο ακριβή από την Cayman, που θα ακολουθήσει χρονικά, διορθώνοντας έτσι την παγκόσμια μέχρι τώρα πρωτοτυπία της Porsche που ήθελε το roadster να είναι πιο φτηνό από το αντίστοιχο κουπέ.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup