Σύνδεση

Bugatti

Η ΝΕΑ BUGATTI CHIRON ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ (ΒΙΝΤΕΟ)

Για ένα αυτοκίνητο σαν την Bugatti Chiron τα νούμερα έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και παίζουν το δικό τους ρόλο ως στοιχείο εντυπωσιασμού. Άλλωστε το τελευταίο είναι αναπόσπαστο στοιχείο του προφίλ ενός hype car. Έτσι λοιπόν συλλέξαμε τα πιο ενδιαφέροντα από αυτά. Λοιπόν:

  • 2,4 εκατομμύρια ευρώ είναι η βασική τιμή εκκίνησης. Αμφιβάλουμε αν θα βρεθεί κάποιος που θα την αποκτήσει και δεν θα έχει πληρώσει περισσότερα.
  • 500. Τόσες είναι οι Chiron που θα κατασκευαστούν, κλειστές και ανοιχτές ή αν προτιμάτε κουπέ και ρόουντσερ, με το τελευταίο να παρουσιάζεται σε περίπου 1 χρόνο από τώρα.
  • 33%. Αυτό είναι το ποσοστό των προ- πωλήσεων. Μεταξύ των νέων κατόχων Bugatti και ο διάσημος Ολλανδός DJ Afrojack.
  • 30 ήταν τα πρωτότυπα και τα «μουλάρια» που κατασκευάστηκαν για τις δοκιμές εξέλιξης.
  • 500.000 ήταν τα χιλιόμετρα που καλύφθηκαν στις παραπάνω διαδικασίες και δοκιμασίες.
  • 300 ήταν οι ώρες που πέρασε η Chiron μέσα σε μια αεροδυναμική σήραγγα ή αλλιώς 12,5 ολόκληρες ημέρες.
  • 200 σετ ελαστικών χρησιμοποιήθηκαν στις δοκιμές εξέλιξης.
  • 2,5 δεύτερα. Πιο συγκεκριμένα κάτω από 2,5 δεύτερα είναι η επίσημη ανακοίνωση της Bugatti για το 0-100 της Chiron.
  • 13,6 δεύτερα είναι η τιμή που αντιστοιχεί στο 0-300.
  • 420 χλμ./ ώρα η ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική για χρήση σε δημόσιους δρόμους.
  • 500 χλμ./ ώρα η τελευταία ένδειξη στο ταχύμετρο.
  • 2 τα κλειδιά που χρειάζονται, με το δεύτερο να χρησιμοποιείται για να ξεκλειδώσει το πρόγραμμα που επιτρέπει στη Chiron να φτάσει την τελική της ταχύτητα.
  • 8.000 τα κυβικά του W16
  • 4 συνολικά τα turbo, που είναι μεγαλύτερα από αυτά της Veyron, ενώ τα δύο από αυτά μπαίνουν συτο παιχνίδι μετά τις 3.800 σ.α.λ.
  • 32 ο αριθμός των μπεκ ψεκασμού της αμόλυβδης

BUGATTI-CHIRON-NUMBERS (2)

  • 230.266 τετραγωνικά η συνολική ενεργή επιφάνεια των 6 συνολικά καταλυτών.
  • 60.000 τα λίτρα του αέρα που ο κινητήρας «τραβά» το λεπτό.
  • 1.500 οι ίπποι
  • 1600 τα Nm.
  • 70% του εύρους των στροφών με διαθέσιμη τη μέγιστη ροπή.
  • 10 ο αριθμός των ψυγείων
  • 800 τα λίτρα του ψυκτικού που κυκλοφορούν ανά λεπτό στον κινητήρα.
  • 6 οι αεραγωγοί για τη ψύξη των φρένων
  • 4 οι εβδομάδες που χρειάζονται για την κατασκευή ενός μονοκόκ πλαισίου
  • 1.995 κιλά το απόβαρο
  • 50.000 Νm ανά μοίρα για τη στρεπτική ακαμψία, ανάλογη με αυτή ενός αγωνιστικού LMP1.
  • 6 οι στρώσεις ασταριού για κάθε στοιχείο του αμαξώματος
  • 140 τα γραμμαρία ασήμι που χρειάζονται για το εμπρός λογότυπο της Bugatti.
  • 420 χιλιοστά η διάμετρος των εμπρός δίσκων.\
  • 8 τα πιστόνια κάθε εμπρός δαγκάνας των φρένων.

Και ένα νούμερο bonus για το τέλος: 5.000 Nm είναι η μέγιστη ροπή που μπορεί κάθε ειδικά σχεδιασμένο και κατασκευασμένο για την περίσταση λάστιχο της Michelin να περάσει με ασφάλεια στο δρόμο.

Γιάννης Σκουφής

BUGATTI-CHIRON-NUMBERS (3)

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Τι σημαίνει το χρώμα του καπνού για τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας; (Video)

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup