Στην προσπάθεια για τη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων οι κατασκευαστές εκμεταλλεύονται όλες τις δυνατότητες και τα «κόλπα» που έχουν στη διάθεσή τους. Έτσι λοιπόν οι μηχανικοί της Mercedes, εμπνευσμένοι από τη μόνωση των κτιρίων για συγκράτηση των θερμικών απωλειών, έχουν δημιουργήσει κάτι αντίστοιχο για τοv κινητήρα της Mercedes S 300 BlueTEC HYBRID.
Με τη βοήθεια ενός κατάλληλου καλύμματος, με την προσθήκη θερμομόνωσης γύρω γύρω και με τις γρίλιες στη μάσκα να κλείνουν με το αυτοκίνητο σταθμευμένο, δημιουργείται κάτι σαν «κουβέρτα» γύρω από τον κινητήρα που εκμεταλλεύεται την εκπομπή θερμότητάς του και επιτρέπει να διατηρείται η θερμοκρασία του σε υψηλά επίπεδα ακόμα και αν έχει σβήσει αρκετή ώρα πριν.
Με τον τρόπο αυτό κατά την εκκίνηση περιορίζονται οι εσωτερικές τριβές, μειώνεται ακόμα περισσότερο ο χρόνος προθέρμανσης και εξοικονομούνται περίπου 1,5 λίτρα καυσίμου σε κάθε φουλάρισμα.
Γιάννης Σκουφής