Σύνδεση

F1

ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΗΣ F1 ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ, ΠΙΟ ΘΟΡΥΒΩΔΕΙΣ, ΠΙΟ ΑΠΛΟΙ (ΒΙΝΤΕΟ)

O Bernie Ecclestone ήταν σαφής: προκειμένου η Φόρμουλα 1 να προχωρήσει προς τη σωστή κατεύθυνση οι κινητήρες που χρησιμοποιούνται πρέπει να γίνουν πιο δυνατοί, πιο θορυβώδεις και πιο απλοί. Κατά συνέπεια και πιο φτηνοί, τόσο στην εξέλιξη όσο και στην κτήση τους, μιας και πολλές ομάδες αγοράζουν κινητήρες.

Στις 6 Φεβρουαρίου θα συναντηθούν οι επικεφαλής μηχανικοί των κατασκευαστών κινητήρων με τους αρμόδιους τη FIA προκειμένου να ληφθεί μια απόφαση προς το που θα κινηθούν τα πράγματα –πιθανότατα για τη σαιζόν 2017 και όχι για αυτή του 2016.

Φυσικά σε μια τέτοια εξέλιξη οι απόψεις διίστανται και καθένας έχει τα δικά του συμφέροντα και τη δική του προσέγγιση.

Η Mercedes, λογικά μιας και έχει ένα προβάδισμα, θέλει να διατηρηθούν κατά βάση οι κινητήρες στην τρέχουσα μορφή, να έρθουν έστω και με τεχνητούς τρόπους πιο έντονα ακουστικά στο προσκήνιο και να φτάσουν τα 1.000 άλογα που είναι το καταρχήν ζητούμενο καταργώντας τους περιορισμούς στη ροή του καυσίμου.

Η Honda, που είναι και τελευταία είσοδος, δεν έχει πρόβλημα να μιλήσει για τελείως καινούργιους κινητήρες, ενώ οι προτάσεις της περιλαμβάνουν ιδιαίτερα προχωρημένες λύσεις, όπως υποβοήθηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης από 4 ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους στις πλήμνες των τροχών.

Η Ferrari από την πλευρά της ευαγγελίζεται την επιστροφή στα πιο βασικά: V8 2.200 κυβικών με διπλά turbo, χωρίς MGU, με ενιαίο KERS και κοινούς υπερ-συμπιεστές για όλους. Με την άποψη αυτή συμφωνεί και η Red Bull, ενώ διαφωνεί κάθετα στο «κοινοί υπερσυμπιεστές» η Mercedes. Κι αυτό γιατί έχει στον τομέα αυτό το προβάδισμα μέσω της Brixworth και φυσικά δεν θέλει να το χάσει.

Όσο για το κόστος η ανώτατη τιμή είναι τα 10 εκατομμύρια ευρώ, κάτι που βέβαια δεν αρέσει στους κατασκευαστές, μιας και περιορίζει τα περιθώρια κέρδους τους.

Παράλληλα υπάρχουν σκέψεις για εκμοντερισμό της εμφάνισης των μονοθεσίων και για την εξασφάλιση ακόμα μεγαλύτερης πρόσφυσης, προκειμένου και οι ταχύτητες αν ανέβουν αλλά και να γίνουν πιο απαιτητικά προς τους οδηγούς.

Αυτό που μένει να δούμε είναι το τελικά θα επιλεγεί, σε όλους τους τομείς…

Γιάννης Σκουφής

F1-FUTURE-ENGINE-2

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Ποιο λέτε πως είναι το πιο αγαπημένο χρώμα αυτοκινήτων παγκοσμίως;

Featured

Τι σημαίνει το χρώμα του καπνού για τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας; (Video)

Featured

Το Hyundai Kona είναι μια πολύ καλή περίπτωση υβριδικού

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup