O περιστροφικός κινητήρας, ο οποίοι είναι πιο γνωστός ως βάνκελ, αποδεικνύεται τελικά πολύ σκληρός για να πεθάνει, μιας και η Mazda ανακοίνωσε επίσημα, μέσω του προέδρου της Masamichi Kogai, πως έχει ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη της επόμενης γενιάς του. Μάλιστα ο Kogai είπε πως δεν θα κάνουν άλλες δηλώσεις επί του θέματος, μέχρι να βεβαιωθούν 100% πως ο νέος βάνκελ θα πληρεί τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων.
Μακάρι οι, αποδεδειγμένα ικανοί και ταλαντούχοι, μηχανικοί της Mazda να φτιάξουν όχι μόνο έναν καινούργιο κινητήρα αλλά και ένα νέο σπορ μοντέλο, αντάξιο των RX-7 και RX-8, με την παραγωγή του τελευταίου να έχει ολοκληρωθεί πριν από 3 χρόνια. Μάλιστα η είδηση περί καινούργιου βάνκελ προκάλεσε και μια φημολογία περί νέου RX-8, το οποίο μάλιστα θα είναι έτοιμο το 2017, χρονιά που συμπίπτει με τα 50α γενέθλια –παρουσιάστηκε το Μάιο του 1967- του Cosmo Sport, του πρώτου Mazda με περιστροφικό κινητήρα.
Γιάννης Σκουφής
