Σύνδεση

F1

F1: ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2016 ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ, ΠΙΟ ΘΟΡΥΒΩΔΕΙΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΦΤΗΝΟΙ

Οι τρέχουσες προδιαγραφές για τους κινητήρες …

Οι τρέχουσες προδιαγραφές για τους κινητήρες της F1 δεν αφήνουν πολλά περιθώρια βελτιώσεων στην πορεία της εξέλιξης, ενώ επιπλέον είναι και ιδιαίτερα ακριβοί, ειδικά για τις ομάδες που τους αγοράζουν.

Για την επόμενη σαιζόν είναι βέβαιο πως δεν θα υπάρξουν αλλαγές –πέρα από το ότι ο αριθμός των κινητήρων ανά οδηγό μειώνεται από 5 σε 4– όμως για αυτή του 2016 αναζητούνται τρόποι και η FIA έχει ζητήσει και τις απόψεις των ομάδων στο θέμα, προκειμένου οι V6 των 1.600 κυβικών με το turbo και το υβριδικό τμήμα να γίνουν πιο δυνατοί.

Πιο συγκεκριμένα να φτάσουν τους 1.000 ίππους ή και να τους ξεπεράσουν, χωρίς να αποστασιοποιηθούν σημαντικά από το υπάρχον κόνσεπτ. Ένας τρόπος προκειμένου να επιτευχθεί αυτό είναι η κατάργηση του ορίου ροής καυσίμου, που σήμερα είναι τα 100 κιλά την ώρα. Παράλληλα στόχος είναι οι κινητήρες να γίνουν πιο θορυβώδεις και κατά συνέπεια πιο ελκυστικοί για τους θεατές κι αυτός είναι ένας τομέας για τον οποίο στην φετινή σαιζόν ακούστηκαν πολλά παράπονα.

Επίσης η FIA ζήτησε οι κινητήρες να μη κοστίζουν στις ομάδες που τους αγοράζουν περισσότερα από 10 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το επιθυμητό όριο θα ήταν τα 5 εκατομμύρια. Αυτό για να επιτευχθεί θα πρέπει να υπάρχουν κοινά στοιχεία, προκειμένου και το κόστος εξέλιξης να μειωθεί και το κόστος κατασκευής να συμπιεστεί. Κοινό στοιχείο θα μπορούσε να είναι για παράδειγμα ο συσσωρευτής του υβριδικού συστήματος.

Για το αν υλοποιηθούν τα παραπάνω ή κάποια από αυτά τουλάχιστον θα πρέπει να συμφωνήσουν και οι ομάδες, οι οποίες πρέπει να καταθέσουν τις απόψεις τους μέχρι το τέλος του ερχόμενου Ιανουαρίου.

Γιάννης Σκουφής

A

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured