Στην περσινή έκθεση της Φρανκφούρτης η Kia είχε παρουσιάσει το πρωτότυπo Imagine, στο οποίο υπήρχε και ένα καινούργιο λογότυπο, το οποίο πλέον η μάρκα φαίνεται ότι θα υιοθετήσει από τον ερχόμενο Οκτώβριο.
Αν και ακόμα δεν έχει διευκρινισθεί αν το νέο λογότυπο θα αφορά μόνο κάποια συγκεκριμένα μοντέλα, π.χ. ηλεκτρικά ή κάποιες μεμονωμένες αγορές όπως αυτή της Νότιας Κορέας ή των ΗΠΑ, το πιο πιθανό είναι ότι θα χρησιμοποιηθεί καθολικά στη γκάμα, μιας και η Kia είναι μια παγκόσμια εταιρεία.
[ngg src=”galleries” ids=”5099″ display=”basic_thumbnail”]
Το βέβαιο είναι πως το καινούργιο σήμα είναι σαφώς πιο σύγχρονο και χαρακτηριστικό, καθώς το μέχρι τώρα με το οβάλ περίγραμμα και το μαύρο φόντο δείχνει πιο old school.
Γεγονός πάντως είναι πως τα λογότυπα των περισσότερων αυτοκινητοβιομηχανιών, όπως άλλωστε και άλλων εταιρειών προσαρμόζονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, 15 με 20 χρόνια είναι ένας καλός κύκλος ζωής, στα νέα αισθητικά δεδομένα. Τις περισσότερες φορές πάντως οι αλλαγές δεν είναι πολύ μεγάλες, μιας και διατηρείται η βασική ιδέα.