Ανεξάρτητα από την εμπειρία που έχει κανείς ως οδηγός όλοι έχουμε μια μάρκα αυτοκινήτου που την ονειρευόμαστε και θα θέλαμε να αποκτήσουμε και μια που μας ενδιαφέρει ελάχιστα.
Προκειμένου να διαπιστώσει ποιες είναι αυτές οι μάρκες, τόσο για την Ελλάδα όσο και για τις άλλες χώρες της Ευρώπης, η comparethemarket.com.au διεξήγαγε μια έρευνα η οποία ανέλυσε τις αναδημοσιεύσεις στα social media οι οποίες σχετίζονται με θετικές ή αρνητικές απόψεις για μάρκες και αποκαλύπτει αυτές για τις οποίες μιλάνε οι Έλληνες πιο θετικά online, καθώς και αυτές που τις αποφεύγουν διακαώς!
Αν και έχει έδρα της τη μακρινή Κορέα η Hyundai είναι η πιο αρεστή μάρκα για τους Έλληνες. Αξίζει να αναφερθεί πως οι αναζητήσεις για «Hyundai 2022» στο Google αυξήθηκαν κατά 800% τους τελευταίους 12 μήνες στην Ελλάδα, με τις περισσότερες αναζητήσεις να γίνονται τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε.
Συγκρίνοντας τα δεδομένα σε όλο τον κόσμο, η Rolls-Royce είναι η κορυφαία μάρκα σε 16 χώρες, ενώ στο αντίποδα είναι η Seat.
Ο Stephen Zeller, Γενικός Διευθυντής Γενικών Ασφαλίσεων στη Compare the Market, δήλωσε: «Σε όποια μάρκα αυτοκινήτου κι αν έχετε στρέψει τα βλέμμα σας, το πιο σημαντικό είναι να είναι ασφαλισμένο όταν είστε στο δρόμο. Διασφαλίζοντας ότι έχετε την πιο κατάλληλη κάλυψη, είτε αυτό περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο με οδική βοήθεια, κάλυψη για πυρκαγιά και κλοπή τρίτων, εάν συμβεί το χειρότερο».
Πηγή: comparethemarket.com.au