Τα ‘60s ασκούν μια ιδιαίτερη γοητεία και στην αυτοκίνηση και αυτό προφανώς παρακίνησε τη βρετανική εταιρεία GTO Engineering, που στο πρόσφατο παρελθόν είχε παρουσιάσει μια ρέπλικα της Ferrari 250 GTO, να προχωρήσει στην παραγωγή της Moderna.
Όπου Moderna το όμορφο κουπέ που βλέπετε στα σκίτσα μας και συνδυάζει στοιχεία από μοντέλα της Ferrari -κυρίως και για αυτό μπορεί κανείς να πει ότι το όνομά του προέρχεται και από το Modena- εκείνης της εποχής αλλά και των Maserati και Jaguar. Ανεξάρτητα πάντως από τα στοιχεία της μίξης το τελική αποτέλεσμα είναι και όμορφο και δυναμικό και ταιριάζει απόλυτα με την εικόνα που έχουμε για τα ‘60s και τα αυτοκίνητά τους.
Κάτω από το μακρύ καπό θα υπάρχει ένας ατμοσφαιρικός V12, με συνολικά τέσσερις επικεφαλής εκκεντροφόρους και απόδοση που θα κυμαίνεται μεταξύ των 300 και των 400 ίππων και θα συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων. Που τότε ήταν προνόμιο μόνο των high end μοντέλων.
O V12 θα είναι άμεσος στην απόκριση και με ωραίο, έντονο ήχο όπως παλιά -τόσο έντονο που στην Ελβετία θα απαγορεύεται να κυκλοφορεί μετά τις 10 το βράδυ. Θα υπόκειται δηλαδή λόγω του επιπέδου θορύβου της σε lockdown, ενώ γενικά το έργο του κινητήρα δεν θα είναι δύσκολο. Και αυτό γιατί η ίδια η βρετανική εταιρεία έχει θέσει ένα όριο βάρους 1.000 κιλών.
Για να το πετύχει αυτό θα χρησιμοποιηθεί πολύ ανθρακόνημα, ενώ για να υπάρχει η ρετρό αίσθηση και στη λεπτομέρεια το καπό και οι πόρτες, με τα οποία οδηγός και επιβάτες έρχονται σε επαφή, θα είναι από αλουμίνιο.
Η GTO Enfineering Moderna θα είναι χειροποίητη και θα κοστίζει περίπου 1,5 εκατομμύρια ευρώ προ φόρων. Όσο για την πρώτη δεν αναμένεται να ε΄ναι έτοιμη πριν το τέλος του 2022.