Σύνδεση

Featured

H γερμανική κυβέρνηση θα κάνει τις όποιες απαγορεύσεις κυκλοφορίας των παλιών diesel πιο δύσκολες

Μετά τις τελευταίες απαγορεύσεις κυκλοφορίας σε πολύ περιορισμένα τμήματα συγκεκριμένων δρόμων σε κάποιες γερμανικές πόλεις η καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ είναι διατεθειμένοι να προχωρήσει σε αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου προκειμένου ανάλογες αποφάσεις να μπορούν να ληφθούν στο μέλλον πολύ πιο δύσκολα.

Το σκεπτικό το δικό της και του κόμματός της είναι πως οι απαγορεύσεις αυτές είναι υπερβολικές από τη στιγμή που στις περισσότερες πόλεις τα όρια της συγκέντρωσης του CO2 υπερβαίνονται ελάχιστα και σε συγκεκριμένες ημέρες του έτους. Η ίδια θεωρεί πως τα μέτρα αναβάθμισης του software των πετρελαιοκίνητων επιβατικών και οι μηχανολογικές προσθήκες στα μικρά επαγγελματικά οχήματα και στα δημόσια οχήματα και τα λεωφορεία είναι πλήρως επαρκεί για τις 51 γερμανικές πόλεις στις οποίες οι υπερβάσεις των ορίων είναι μικρές όπως προαναφέραμε.

Σε 14 πόλεις όπου το θέμα είναι μεγαλύτερο είπε πρέπει να υπάρχουν «δράσεις από την πλευρά της αυτοκινητοβιομηχανίας» όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το έγκυρο Spiegel, λέγοντας ταυτόχρονα πως «οι κατασκευαστές με την παραποίηση των εκπομπών ρύπων έχουν χάσει την εμπιστοσύνη των πολιτών».

Πάντως μια τέτοια απόφαση είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, μιας και σε ότι αφορά τις εκπομπές ρύπων ειδικά των πιο παλιών diesel κυριαρχεί η αμάθεια και η ημιμάθεια -και στη χώρα μας, όπου κάποιοι κάνουν και τους προφήτες στο συγκεκριμένο τομέα χωρίς να έχουν το υπόβαθρο να καταλάβουν τι πραγματικά συμβαίνει, κρατώντας από τις εξελίξεις μόνο αυτό που τους «βολεύει» και παραπληροφορώντας συστηματικά. Και φυσικά «ξεχνώντας» -για να μην τους αδικούμε ίσως και να μην το γνωρίζουν- πως εξίσου ρυπογόνα είναι και τα παλιά βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, ειδικά δεν αν ο καταλύτης τους έχει φτάσει η ξεπεράσει τα όρια λειτουργίας του.

Το τελευταίο πάντως το έχουν καταλάβει στη Γερμανία στην οποία αναφέρονται με κάθε ευκαιρία για στηρίξουν την άποψη περί κακών diesel, μιας και για τη Φρανκφούρτη εξετάζονταν -μάλλον δεν θα προχωρήσει πάντως- ο περιορισμός της κυκλοφορίας των diesel των προδιαγραφών Euro 1 έως 4 και των βενζινοκίνητων με Euro 1 και 2.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured