Το 1995 ο Michael Schumacher ήταν οδηγός της Benetton αλλά ήδη είχε ανακοινωθεί η μετακίνησή του στη Ferrari. Την ίδια χρονιά στο Μονακό κυκλοφορούσε με αυτήν την F355 GTS με το σπάνιο χρώμα Blu Le Mans και το δερμάτινο κρεμ εσωτερικό Pelle Crema. Το συγκεκριμένο συνδυασμό μπορεί να μην το επέλεξε ο ίδιος αλλά αυτό δεν αλλάζει σε τίποτα το ότι εξασφαλίζει στη συγκεκριμένη F355 μια εντυπωσιακή αλλά και ταυτόχρονα διακριτική εμφάνιση.
Ο κινητήρας είναι φυσικά ο V8 των 3,5 λίτρων και των 380 ίππων με τις πέντε βαλβίδες ανά κύλινδρο και για την περίσταση συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων με το γνωστό χτένι.
Το αυτοκίνητο παραδόθηκε στις 30 Απριλίου του 1995 στη Weber Management, την εταιρεία του Willi Weber, μάνατζερ του Schumacher, ενώ το πρώτο του σέρβις πραγματοποιήθηκε στις 5 Μαΐου 1996 στη Monaco Motors, με μόλις 1.639 χιλιόμετρα στο κοντέρ.
Ο Schumacher, όπως επιβεβαιώνεται από επίσημα έγγραφα, ήταν ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου έως το Σεπτέμβριο του 1997, ενώ αργότερα, το 2002, το αυτοκίνητο πέρασε σε έναν Γάλλο συλλέκτη.
Στο σημερινό του ιδιοκτήτη πέρασε το 2004, μέσω δημοπρασίας στο Historic Monaco Grand Prix. Πριν τη δημοπρασία, ο Schumacher υπέγραψε το κάθισμα του οδηγού, εξασφαλίζοντας στην F355 μια ιδιαίτερη συλλεκτική αξία.
Η F355 GTS έχει διανύσει συνολικά περίπου 47.500 χιλιόμετρα και είναι σε εξαιρετική κατάσταση με άριστο ιστορική συντήρησης. Μάλιστα τον περασμένο Σεπτέμβριο αντικαταστάθηκαν το παρμπρίζ, τα πίσω φρένα, ο ιμάντας χρονισμού, τα μπουζί και η μπαταρία. Παράλληλα, έγινε και ανακατασκευή του ταμπλό.
Το αυτοκίνητο συνοδεύεται από πιστοποιητικό Ferrari Classiche, που επιβεβαιώνει την αυθεντικότητα του πλαισίου, του κινητήρα, του αμαξώματος αλλά και της βαφής.
Η δημοπρασία θα γίνει από την RM Sotheby’s στις 4 Φεβρουαρίου 2025 με μυστική υποβολής προσφορών, χωρίς κατώτατη τιμή. Η μέση αξία μιας F355 GTS σε καλή κατάσταση είναι περίπου 95.000 ευρώ, αν και η συγκεκριμένη, ακριβώς λόγω της σύνδεσής της με τον Schumacher αναμένεται να πωληθεί σημαντικά πιο ακριβά.
