Μπορεί οι ιθύνοντες της Ferrari να δήλωναν πριν από μερικούς μήνες την αντίθεσή τους στα turbo και τους 6κύλινδρους, αλλά όπως δείχνουν τα πράγματα με την ανάγκη και οι θεοί πείθονται.
Έτσι οι υπερ-τροφοδοτούμενοι V8 είναι ήδη γεγονός στην California και όπου να ‘ναι και στην ανανεωμένη 458 Italia, ενώ οι φήμες λένε πως οι Ιταλοί ετοιμάζουν ήδη, στα πλαίσια του downsizing αλλά και της μείωσης της μέσης κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων της γκάμας τους και έναν V6 2.900 κυβικών. Ο οποίος θα έχει δύο turbo, με τη βοήθεια των οποίων θα αποδίδει τουλάχιστον 500 άλογα και 610 Nm ροπής.
Ο νέος κινητήρας δεν σημαίνει πως θα συνδυαστεί και με ένα καινούργιο, πιο φτηνό εισαγωγικό μοντέλο της μάρκας. Αυτό μάλλον δεν θα υπάρξει ούτε στο απώτερο μέλλον. Απλά θα κινεί τις βασικές εκδόσεις των ήδη υπαρχόντων Ferrari. Για παράδειγμα εκτός από την φρεσκαρισμένη 458 Italia, που κατά πάσα πιθανότητα θα ονομάζεται Μ458-Τ, θα μπορούσε να υπάρχει και η 456 Italia, που θα κινείται από τον 6κύλινδρο που προαναφέραμε –το 6 στην επωνυμία θα είναι η ένδειξη για το πλήθος των κυλίνδρων. Και η οποία θα είναι πιο προσιτή οικονομικά, προκειμένου να ανταγωνίζεται μεταξύ άλλων και την Porsche 911.
Γεγονός είναι πάντως πως όλα τα παραπάνω δεν ευθυγραμμίζονται απόλυτα με την πρόθεση της ιταλικής εταιρείας να περιορίζει τις πωλήσεις της κάτω από τις 7.000 μονάδες ετησίως, προκειμένου να διασφαλιστεί το κύρος και το exclusivity της.
Γιάννης Σκουφής