Σύνδεση

F1

ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ TOY NIKHTH

Η σκηνή είναι κλασική εδώ και πολλά χρόνια και ακόμα περισσότερα Γκραν Πρι: οι 3 πρώτοι ανεβαίνουν στο πόντιουμ και ο νικητής ανοίγει, για να πανηγυρίσει την επιτυχία του και ενίοτε να κάνει μούσκεμα όλους γύρω του, ένα μεγάλο μπουκάλι σαμπάνιας.

Αυτό από την επόμενη σαιζόν θα αλλάξει, όχι ως διαδικασία αλλά ως μάρκα σαμπάνιας καθώς η Mumm αποχωρεί. H ιδιοκτήτρια της συγκεκριμένης σαμπάνιας, η κολοσσιαία γαλλική εταιρεία Pernod Ricard -μεταξύ άλλων έχει στην ιδιοκτησία της τα απεριτίφ Pernod και Ricard, τη βότκα Absolut, το ουίσκι Chivas Regal, την τεκίλα Olmeca και άλλα πολλά- λέγεται πως πλήρωνε για την παρουσία της το ποσό των 5 εκατομμυρίων δολαρίων. Η συμφωνία όμως κρίθηκε «μη ικανοποιητική» από τους μάνατζερ της F1, με αποτέλεσμα η Paul Ricard με τη Mumm να αποχωρήσει και να στραφεί προς τη Formula E, η οποία σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία «είναι πραγματικά πρωτοποριακή, έχει μεγάλη συνάφεια με τις εταιρικές μας αξίες και αποτελεί τη φυσική εξέλιξη του μηχανοκίνητου αθλητισμού».

Τη θέση της Mumm λέγεται πως θα πάρει η άλλη γνωστή μάρκα σαμπάνιας, η Moet et Chandon.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz