Σύνδεση

Hyundai

Hyundai: Συνεργασία για παραγωγή συνθετικού καυσίμου e-fuel

Ο Όμιλος Hyundai Motor ανακοίνωσε τη συνεργασία του με την εταιρεία πετρελαίου της Σαουδικής Αραβίας (Aramco) και το King Abdullah University of Science and Technology (KAUST), με σκοπό να ερευνήσουν και να αναπτύξουν από κοινού ένα προηγμένο καύσιμο για κινητήρες εξαιρετικά πτωχού μίγματος στοχεύοντας στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα ενός οχήματος.

Ο Όμιλος Hyundai Motor πραγματοποιεί πολλές και διαφορετικές ενέργειες έρευνας και ανάπτυξης (R & D) με στόχο την ελαχιστοποίηση των εκπομπών ρύπων των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE) κατά τη μετάβασή του σε ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας (BEV) και ηλεκτρικά οχήματα κυψελών καυσίμου (FCEV).

«Τα BEV και τα FCEV είναι τεχνολογίες του Ομίλου Hyundai Motor που στοχεύουν στην επίτευξη κινητικότητας με μηδενικές εκπομπές ρύπων, ενώ η φιλική προς το περιβάλλον τεχνολογία ICE που συνδυάζει φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο και κινητήρα εξαιρετικά λιτής καύσης θα είναι το κλειδί για την αποτελεσματική μείωση των εκπομπών ρύπων κατά τη μετάβασή μας στην ηλεκτροκίνηση (EVs)», δήλωσε ο κ. Alain Raposo, Executive Vice President του Ομίλου Hyundai Motor, Επικεφαλής του Electrified Propulsion Technical Unit.

Σε αντίθεση με τα συμβατικά καύσιμα, τα e-fuels αποτελούνται από φιλικό προς το περιβάλλον υδρογόνο -παράγονται από ηλεκτρόλυση νερού με χρήση ανανεώσιμης ηλεκτρικής ενέργειας- και διοξείδιο του άνθρακα, με αποτέλεσμα 80% χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Ο εξαιρετικά φτωχού στοιχειομετρικού μίγματος καύσης κινητήρας διαθέτει μια φιλική προς το περιβάλλον τεχνολογία που αυξάνει τη θερμική απόδοση και την οικονομία καυσίμου, οδηγώντας σε περαιτέρω μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Το Hyundai Motor Group, κατέχοντας ηγετική θέση στην αυτοκινητοβιομηχανία και τις προηγμένες τεχνολογίες, θα κατασκευάσει έναν υπερσύγχρονο κινητήρα βενζίνης με εξαιρετικά λιτή καύση για χρήση από την ερευνητική ομάδα.

Η Aramco στοχεύει να αξιοποιήσει την προηγμένη τεχνολογία των καυσίμων της για να σχεδιάσει προσεκτικά ένα αποτελεσματικό καύσιμο ενώ η KAUST θα επιβλέπει τη μοντελοποίηση και την εφαρμογή των τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένων των δοκιμών του κινητήρα στο υπερσύγχρονο κέντρο έρευνας καύσης της εταιρείας.

Οι δοκιμές θα διεξαχθούν από ερευνητές στο Κέντρο Έρευνας Καθαρής Καύσης (Clean Combustion Research Center – CCRC) της KAUST. Ο καθηγητής Donal Bradley, Vice President of Research της KAUST, δήλωσε : «Η δημιουργία πιο αποτελεσματικών και λιγότερο ρυπογόνων συστημάτων μεταφορών αποτελεί κρίσιμη συμβολή στην προσέγγιση της κυκλικής οικονομίας άνθρακα για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Το Κέντρο Έρευνας Καθαρής Καύσης βρίσκεται σε ιδανική θέση για να υποστηρίξει αυτή τη σημαντική εξέλιξη με το αξιοσημείωτο ιστορικό του στην ανάπτυξη και βελτιστοποίηση καυσίμων χαμηλών εκπομπών ρύπων. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε στενά με τους συναδέλφους μας στην Aramco και τη Hyundai σε αυτό το συναρπαστικό έργο».

Η Hyundai Motor Company έχει ανακοινώσει τον οδικό της χάρτη Carbon Neutrality 2045, δεσμευόμενη να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα στα προϊόντα της και τις δραστηριότητές της παγκοσμίως έως το 2045. Η εταιρεία θα προχωρήσει σε επενδύσεις για καθαρότερες μεταφορές και πιο πράσινες λύσεις ενέργειας επιτυγχάνοντας ένα καλύτερο και πιο βιώσιμο μέλλον.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured