Σύνδεση

Featured

Δοκιμή: Το ιδιαίτερο Honda Jazz Crosstar

Είτε μας αρέσει είτε όχι τα SUV έχουν έρθει για να μείνουν, κάτι που δεν πρόκειται να αλλάξει με τη μεγαλύτερη διείσδυση του εξηλεκτρισμού. Έτσι είναι λογικό τα βασικά χαρακτηριστικά τους όπως είναι η αυξημένη απόσταση από το έδαφος ή τα λογής λογή προστατευτικά να χρησιμοποιούνται και σε μοντέλα άλλων κατηγοριών.

Προκειμένου να τους προσδώσουν κάτι από το appeal τους ή αν προτιμάτε από το sex appeal τους.

Το ζητούμενο εδώ είναι φυσικά η επιτυχημένη ενσωμάτωση αυτών των στοιχείων στην όλη εικόνα ενός μοντέλου και κάπου εδώ θα πρέπει να απονείμουμε τα εύσημα στους σχεδιαστές της Honda. Φυσικά για το jazz Crosstar.

Και αυτό γιατί έχουν πετύχει χρησιμοποιώντας ακριβώς την αύξηση της απόστασης από το έδαφος αλλά και τα πλευρικά προστατευτικά που προαναφέραμε μαζί με τις ράγες οροφής αλλά και τη διαφορετική μάσκα να του προσδώσουν ένα πιο περιπετειώδη χαρακτήρα σε σχέση με τη στάνταρ έκδοση του μοντέλου.

Σε συνδυασμό και με ελαφρώς πιο ψηλά τοποθετημένα καθίσματα που αφενός διευκολύνουν την είσοδο- έξοδο αλλά εξασφαλίζουν και καλύτερη ορατότητα από τη θέση του οδηγού. Χάρη και στις πολύ λεπτές κολώνες της οροφής, ενώ από κει και πέρα η πρακτικότητα γράφεται και στο Crosstar με κεφαλαία. Με τις κλασικές για Jazz ποτηροθήκες στα άκρα του ταμπλό αλλά και τα πολλά σημεία που μπορεί να ακουμπήσει κανείς κλειδιά, φορητές συσκευές κ.λπ. και φυσικά με τα Magic Seats.

Πρόκειται για ένα από τα πιο έξυπνα συστήματα εκμετάλλευσης του εσωτερικού χώρου χάρης στις αναδιπλούμενες πλάτες και έδρανα των πίσω καθισμάτων, με αποτέλεσμα να μπορούν να μεταφερθούν και αντικείμενα -γλάστρες π.χ.- που δεν χωρούν εύκολα σε άλλο αυτοκίνητο. Ταυτόχρονα το πορτμπαγκάζ των τουλάχιστον 298 λίτρων και αρκετά μεγάλο είναι και εύκολα εκμεταλλεύσιμο.

Πέρα από πρακτικό το Crosstar είναι και high tech με ψηφιακό πίνακα οργάνων και διαγώνιο 7,0 ιντσών, μια ευανάγνωστη οθόνη αφής με καλά γραφικά και καλό μενού αλλά και με το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης (Honda Sensing) που είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας.

Όπως κορυφαία είναι και η ευελιξία του μέσα στην πόλη, ενώ ο κινητήρας του των 1.500 κυβικών με το υβριδικό σύστημα του επιτρέπει να ακολουθεί την κίνηση της πόλης με άνεση χάρη και στο αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT χωρίς να προβληματίζεται. Ούτε και για την κατανάλωση του που κυμαίνεται γύρω στα 5,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, τιμή χαμηλή που όμως δεν συνδυάζεται με υποτονικές επιδόσεις, καθώς το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,9 δεύτερα. Όσο για την τελική του ταχύτητα φτάνει τα 175 χλμ./ ώρα, κάτι που σημαίνει πως μικρά ή και πιο μεγάλα ταξίδια γίνονται εύκολα και σχετικά γρήγορα.

Όσο για την τιμή του ξεκινά από τις 28.900 ευρώ με ομολογουμένως πλούσιο εξοπλισμό.

HONDA JAZZ CROSSTAR
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.044×1.725×1.556 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.517 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 298- 1.199 λίτρα
Βάρος: 1.253 κιλά
Κινητήρας: 1.498 κ.εκ., 4 κύλινδροι συν ηλεκτροκινητήρας και υβριδικό σύστημα
Ισχύς: 109 PS
Ροπή: 131 Nm/ 4.500- 5.000 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 9,9”, 175 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 5,2 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 110 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 0 €
Τιμή: από 28.900 €

φωτογραφίες: Νίκος Μαρινόπουλος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota