Σύνδεση

Featured

Αυτή η restomod Ferrari Testarossa είναι καλύτερη από τις ορίτζιναλ

Πολλοί τη θυμόμαστε από την τηλεοπτική σειρά Miami Vice αλλά πέρα από αυτό η Testarossa ήταν ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της Ferrari της δεκαετία του ’80. Με τους χαρακτηριστικούς αεραγωγούς στο πλάι της αλλά και με τις πολύ καλές επιδόσεις της.

Λογικό είναι λοιπόν να απασχολεί εταιρείες που ασχολούνται με τα restomods, τη μετατροπή δηλαδή κλασικών μοντέλων έτσι ώστε να αποκτούν σύγχρονη τεχνολογία και οδικά χαρακτηριστικά. Μια τέτοια εταιρεία είναι και η ελβετική Officine Fioravanti η οποία έχει μειώσει το βάρος της σε σχέση με τη στάνταρ έκδοση κατά 120 κιλά.

Ενδιαφέρον είναι πως αυτό επιτεύχθηκε χωρίς να χρησιμοποιηθεί ανθρακόνημα, μιας και οι μηχανικοί της Officine Fioravanti θεώρησαν πως δεν ταιριάζει στην ιστορία του μοντέλου. Παράλληλα αντικατέστησαν τις συνθετικές επενδύσεις στο εσωτερικό με δέρμα και πρόσθεσαν και αλουμινένιες λεπτομέρειες, καθώς και ένα καινούργιο ηχοσύστημα με το οποίο συνδέεται με Bluetooth ένα τηλέφωνο που έχει στυλ ‘80s.

Από κει και πέρα ο V12 των 4.900 κυβικών έχει δεχθεί αρκετές επεμβάσεις με αποτέλεσμα η απόδοσή του να έχει φτάσει τους 500 ίππους και τα 600 Nm (η πιο ισχυρή στάνταρ έκδοσή του ήταν αυτή της 512 TR με 440 ίππους). Κάτι που σε συνδυασμό τόσο με το μειωμένο βάρος αλλά και τη βελτιωμένη αεροδυναμική -το δάπεδο πλέον είναι επίπεδο- έχει αυξήσει την τελική στα 324 χλμ./ ώρα (από 290).

Εξαιτίας αυτής της αύξησης στην απόδοση έχουν γίνει επεμβάσεις τόσο στην ανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Ohlins -υπάρχει και δυνατότητα αύξηση της απόστασης του εμπρός μέρους από το έδαφος κατά 70 χιλιοστά- όσο και στα φρένα που πλέον είναι της Brembo και έχουν και ABS.

Η Officine Fioravanti δεν ανακοινώνει ούτε το κόστος ούτε το πόσες Testarossa θα έχει τη δυνατότητα να ανακατασκευάσει, ενώ το κόστος μιας μεταχειρισμένης σε καλή κατάσταση κυμαίνεται από 65 έως και 90 χιλιάδες ευρώ.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε τι κάνουν οι Άραβες για να ξεκολλάνε τα αυτοκίνητα στην άμμο (Video)

Featured

Δείτε το Ford Bronco στο πολύ σκληρό Rubicon Trail, το… Nürburgring των τετρακίνητων (Video)

Featured

Πόσα χιλιόμετρα θα μπορέσετε να κάνετε με λαμπάκι για το καύσιμο;

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πόσο πιο γρήγορος είναι ένας πιλότος Φόρμουλα 1 από απλούς οδηγούς; (Video)

F1




Video: Honda e




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup