Σύνδεση

Featured

Δοκιμή: Honda CR-V e:HEV AWD

Το CR-V της Honda είναι ένα από τα πιο γνωστά μοντέλα της κατηγορίας των μεσαίων SUV και στην τελευταία χρονικά εκδοχή του είναι και απόλυτα προσαρμοσμένο στα δεδομένα της εποχής μιας και είναι εξηλεκτρισμένο.

Φυσικά αυτό γίνεται αντιληπτό και στον εξωτερικό παρατηρητή κυρίως μέσω των σημάτων της μάρκας με το μπλε περίγραμμα, ενώ σε δεύτερο χρόνο θα εντοπίσει και τις νέες ζάντες με την πιο αεροδυναμική σχεδίαση.

Αντίστοιχα στο εσωτερικό αυτά που προσέχει κανείς είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με τις ενδείξεις που έχουν σχέση με τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος πρόωσης καθώς και η απουσία επιλογέα ταχυτήτων. Οι σχέσεις ή πιο σωστά η φορά κίνησης επιλέγεται μέσω των αντίστοιχων πλήκτρων στην κεντρική κονσόλα, που πλέον έχει περισσότερο χώρο για μικροαντικείμενα και για τις φορητές συσκευές που όλοι έχουμε μαζί μας.

Από κει και πέρα το CR-V εξακολουθεί να είναι και σε αυτήν την εκδοχή του από τα πιο άνετα μοντέλα της κατηγορίας του. Τόσο για τους επιβάτες του όσο και για τις αποσκευές τους, παρόλο που εδώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ έχει μειωθεί, λόγω της ύπαρξης των μπαταριών στο δάπεδό του, από τα 561 στα 497 λίτρα. Αυτό που πρέπει όμως να σημειώσουμε είναι πως το CR-V e-HEV δεν είναι διαθέσιμο και με 7 θέσεις.

Το σύστημα πρόωσης τώρα αυτό καθαυτό αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης 2.000 κυβικών που λειτουργεί με τον κύκλο του Atkinson και δύο ηλεκτροκινητήρες. Η μπαταρία είναι ιόντων λιθίου με ενεργειακή χωρητικότητα 1,0 kWh, ενώ υπάρχει ένα αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης.

Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 184 ίππους και τα 350 Nm, που εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε μόλις 8,9 δεύτερα, ενώ την ίδια στιγμή η μέση κατανάλωση κυμαίνεται από 6,7 έως 7,0 λίτρα. Τιμές εξαιρετικές ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πως πρόκειται για ένα μεγάλο SUV με βάρος που φτάνει τα 1.700 κιλά.

Η χαμηλή κατανάλωση πιστώνεται φυσικά σε μεγάλο βαθμό και στο σύστημα i-MMD που έχει συνολικά τρία προγράμματα οδήγησης. Με το EV Drive το μεγάλο SUV της Honda κινείται καθαρά ηλεκτρικά και με μηδενικές εκπομπές CO2 για έως και 2 χιλιόμετρα.

Με το Hybrid Drive ο κινητήρας βενζίνης τροφοδοτεί μια γεννήτρια που με τη σειρά της τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ με το Energy Drive ο 2.0 i-VTEC κινεί απευθείας τους τροχούς μέσω ενός συνεκτικού συμπλέκτη. Τέλος στο Sport ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει επιπλέον ροπή για πιο άμεση απόκριση και επιδόσεις και χωρίς ουσιαστική μεταβολή της κατανάλωσης. 

Στην καθημερινή κίνηση ο οδηγός δεν πρέπει ουσιαστικά να κάνει κάτι, μιας και το i-MMD επιλέγει αυτόματα είτε το EV είτε το Hybrid Mode, κάτι που κολακεύει ιδιαίτερα την κατανάλωση μέσα στην πόλη.

Όχι πως τελικά έξω από αυτήν κινείται σε υψηλά επίπεδα -κάθε άλλο μάλιστα. Από κει και πέρα και ειδικά στις εθνικές οδούς το μεγάλο ιαπωνικό SUV κινείται και γρήγορα και εξασφαλίζοντας ένα πολύ καλό επίπεδο άνεσης για τους επιβάτες του. Επίσης όταν ο οδηγός του αποφασίσει να αφήσει την άσφαλτο τα 200 χιλιοστά της απόστασης από το έδαφος θα φανούν ιδιαίτερα χρήσιμα, όπως χρήσιμη θα φανεί και το σύστημα της τετρακίνησης.

Που κατανέμει αυτόματα τη ροπή στους δύο άξονες, ενώ αυτόματη είναι και η αποσύμπλεξη του πίσω άξονα όταν τα περιθώρια πρόσφυσης είναι ικανά, προκειμένου να αποφεύγονται φθορές αλλά και αύξηση της κατανάλωσης.

Συνολικά το Honda CR-V είναι από τις πλέον αξιόλογες προτάσεις της κατηγορίας του, καθώς καλύπτει με άνεση τις οικογενειακές απαιτήσεις, είναι ιδιαίτερα ποιοτικό και άνετο, υποστηρίζοντας ταυτόχρονα και έναν πιο premium προσανατολισμό. Παράλληλα το υβριδικό σύστημα πρόωσής του κατορθώνει να συνδυάζει με επιτυχία τόσο τις επιδόσεις όσο και την οικονομία καυσίμου.

Βέβαια με όλα αυτά δεν μπορεί να περιμένει κανείς να είναι και φτηνό, οπότε η τιμή εκκίνησής του των 44.990 ευρώ είναι λίγο πολύ αναμενόμενη. Όσο για την προσθιοκίνητη εισαγωγική του έκδοση ξεκινά από τις 37.700 ευρώ.

HONDA CR-V E:HEV CVT
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.600×1.855×1.689 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.662 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 497- 1.692 λίτρα
Βάρος: 1.743 κιλά
Κινητήρας: 1.993 κ.εκ., 4 κύλινδροι, υβριδική υποβοήθηση
Συνδυαστική ισχύς: 184 PS
Συνδυαστική ροπή: 315 Nm
0-100, Τελική: 9,0”, 180 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση τεστ: 7,0 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 161 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 113 €
Τιμή: από 44.900 €

φωτογραφίες: Νίκος Μαρινόπουλος

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Hyundai i10 1.0 Ν-Line: Ελιξήριο νεότητας και οδηγικής ευχαρίστησης

Featured

Θα υπάρξει και έκδοση κουπέ της Alfa Romeo Tonale;

Alfa Romeo

Δοκιμή: Citroën ë-C4 C-Cross

Citroen

Αυτό θα είναι το νέο Toyota C-HR

Featured

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup