Σύνδεση

Featured

Το Honda Civic παραμένει μια πολύ καλή επιλογή. Ειδικά το χιλιάρι των 126 ίππων

Σε σχέση με τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες η Honda ακολουθεί ένα δικό της ιδιαίτερο δρόμο σε ότι αφορά τις ανανεώσεις των μοντέλων της. Κάθε χρόνο κάτι αλλάζει, συνήθως μικρό και για να τα ανανεώνει και για να διατηρεί το ενδιαφέρον.

Η συγκεκριμένη λογική ακολουθείται φυσικά και στο Civic, που όπως έχουμε γράψει και άλλη φορά είναι με διαφορά η καλύτερη εκδοχή του μοντέλου στη μακρόχρονη ιστορία του και μια από τις καλύτερες προτάσεις της κατηγορίας. Και αυτό γιατί πέρα από την ενδιαφέρουσα εμφάνισή του κατορθώνει να συνδυάσει τα οικογενειακά χαρακτηριστικά με το σπορ χαρακτήρα. Κάτι που ισχύει και για την έκδοση των 1.000 κυβικών της δοκιμής μας.

Ο τρικύλινδρος turbo σίγουρα διαγωνίζεται για την κορυφή στη συγκεκριμένη κλάση κυβισμού, καθότι είναι ήσυχος και πολιτισμένος με σχεδόν παντελή απουσία κραδασμών, ελαστικός από χαμηλά και ψυχωμένος ψηλά. Οι 126 ίπποι που αποδίδει δεν προβληματίζονται στην πράξη ποτέ από τα περίπου 1.300 κιλά του πεντάθυρου αμαξώματος. Τόσο που κατά την άποψή μου ο μεγαλύτερος 1.500άρης μπορεί να θεωρηθεί και πολυτέλεια ως επιλογή.

Αν ο οδηγός ασχοληθεί λίγο με το πολύ καλά κλιμακωμένο και με εξαιρετικό επιλογέα κιβώτιο ο 1.000άρης θα τον ανταμείψει και με χαμηλή κατανάλωση -μέση δοκιμής 6,2 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα- άρα και με περιορισμένα λειτουργικά έξοδα. Γεγονός που συμβάλλει με τη σειρά του στην οικογενειακή διάσταση που προαναφέραμε.

Το Civic είναι από τα πιο άνετα μικρά- μεσαία, καθώς ακόμα και πέντε δύσκολα θα παραπονεθούν ότι στριμώχθηκαν, ενώ το πορτμπαγκάζ των 478 λίτρων (μαζί με το χώρο κάτω από το δάπεδο) είναι από τα πιο μεγάλα και πρακρικά της κατηγορίας. Παράλληλα ο εξοπλισμός του είναι πρακτικά πλήρης σε όλους τους τομείς, ενώ ιδιαίτερη αναφορά αξίζει τόσο στην ποιότητα της κατασκευής και των υλικών όσο και στη ακαμψία του πλαισίου.

Η οποία φυσικά αποτελεί το θεμέλιο λίθο ενός πολύ καλού οδηγικού προφίλ, που δεν είναι μόνο ασφαλές, με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και πολλές δικλείδες ασφαλείας, αλλά και ευχάριστο. Είτε πρόκειται για επαρχιακό δρόμο είτε για εθνική οδό το μικρο- μεσαίο Honda θα ανταποκριθεί σε όλα όσα του ζητήσει ο οδηγός του. Από το καλό πλασάρισμα για να κινηθεί γρήγορα στις διαδοχικές στροφές μέχρι την άνεση από την ανάρτηση προκειμένου οι επιβάτες του να φτάσουν ξεκούραστοι στον προορισμό τους. Ακόμα και αν αυτός απέχει αρκετά χιλιόμετρα. Στη δημιουργία αυτού του ευχάριστου οδηγικά χαρακτήρα συμβάλλει και η καλή αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης.

Πόσο τιμώνται τα παραπάνω; Η βασική έκδοση Comfort ξεκινά από τις 20.650 ευρώ και όπως προ είπαμε διαθέτει περισσότερα από όλα όσα θεωρούνται σήμερα απαραίτητα, οπότε το βέβαιο είναι ότι αξίζει της προσοχής σας. Ακόμα και αν λοξοκοιτάτε προς τα SUV…  

HONDA CIVIC 1.0  
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.518×1.799×1.434 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.697 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 478- 1.267 λίτρα
Βάρος: 1.281 κιλά
Κινητήρας: 998 κ.εκ., 3 κύλινδροι, turbo βενζίνης
Ισχύς: 126 PS/ 5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 200 Nm/ 2.250 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 10,8”, 207 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 6,2 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2 (NEDC): 110 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 108 €
Τιμή: από 20.650 €

Φωτογραφίες: Νίκος Μαρινόπουλος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Το πλήρως ηλεκτρικό VW ID.3 πείθει μεν αλλά δεν εντυπωσιάζει δε

Featured

Video- δοκιμή: νέο Toyota Yaris

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup