Σύνδεση

Featured

H ολοκαίνουργια και εντυπωσιακή MC20 συνδέει το παρελθόν με το μέλλον της Maserati

Η τελευταία φορά που η Maserati είχε ένα super car στη γκάμα της ήταν το 2004, η οποία βασιζόταν στη Ferrari Enzo. Από τότε μέχρι τώρα έχουν αλλάξει πολλά με τη Ferrari να έχει εδώ και περίπου μια πενταετία ανεξαρτητοποιηθεί και τη Maserati να έχει παραμείνει στην FCA. Και να παρουσιάζει την MC20, που την έχει εξελίξει η ίδια.

Η MC20 ξεκινά ως κουπέ με εντυπωσιακή όσο και χαρακτηριστική εμφάνιση, με πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, με εισαγωγές αέρα στο εμπρός καπό αλλά και πάνω από τα πίσω φτερά για να «αναπνέει» ο τοποθετημένος στο κέντρο κινητήρας, ο οποίος καλύπτεται από ένα σχεδόν παράλληλο με το έδαφος γυάλινο κάλυμμα και με προβολείς που εκτείνονται στα φτερά.

Ο προγραμματισμός περιλαμβάνει για το μέλλον μια ανοιχτή έκδοση Spyder, μια πλήρως ηλεκτρική, καθώς και ένα αγωνιστικό. Σε κάθε περίπτωση το πλαίσιο είναι ένα μονοκόκ από ανθρακονήματα που συμβάλλει ώστε το βάρος να μείνει κάτω από τα 1.500 κιλά. Τιμή αναμφίβολα εντυπωσιακή για ένα υπερ- αυτοκίνητο μήκους 4,67 μέτρων (πλάτος 1,96 και ύψος 1,22 μέτρα), που φυσικά βοηθά και στην επίτευξη πολύ καλών επιδόσεων. Φυσικά ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στην αεροδυναμική, με τους εξειδικευμένους μηχανικούς της να έχουν περάσει πάνω από 2.000 ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα της Dallara.  

Βασικό στοιχείο της MC20 ο κινητήρας της. Ο V6 Nettuno των 3.000 κυβικών με την περιεχόμενη γωνία των 90 μοιρών, που χαρακτηρίζεται από τις μικρές του διαστάσεις και το μικρό βάρος των 220 κιλών. Επίσης έχει προθάλαμο συμπίεσης -τεχνολογία που προέρχεται από τη Φόρμουλα 1- και συνδυασμό έμμεσου και άμεσου ψεκασμού (350 bar), είναι Twin Spark με ένα μπουζί πάνω από το θάλαμο καύσης και ένα στα πλάγια, ενώ το σύστημα λίπανσής τους είναι με ξηρό κάρτερ. Η σχέση συμπίεσης του 11,0:1 είναι συγκριτικά μεγάλη για υπερ- τροφοδοτούμενο σύνολο, η σειρά ανάφλεξης στους κυλίνδρους είναι «1-6-3-4-2-5» και η απόδοση φτάνει τους 630 ίππους και τα 730 Nm από τις 3.000 έως τις 5.500 σ.α.λ.

Κινητήριοι τροχοί είναι οι πίσω, το κιβώτιο είναι ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη της Getrag με 8 σχέσεις, υπάρχει στάνταρ μηχανικό μπλοκέ διαφορικά και προαιρετικά ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, ενώ οι τροχοί είναι 20άρηδες. Τα φρένα είναι της Brembo με διάμετρο 380 χιλιοστών μπροστά και 350 χιλιοστών πίσω, ενώ τα κεραμικά δισκόφρενα που είναι επίσης διαθέσιμα θα είναι μεγαλύτερα κατά 10 χιλιοστά.

[ngg src=”galleries” ids=”5368″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Τα ισχυρά φρένα είναι βέβαια κάτι παραπάνω από απαραίτητα μιας και η Maserati MC20 χρειάζεται μόλις 2,5 δεύτερα για το 0-100, 8,8 δεύτερα για το 0-200 και η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 325 χλμ./ ώρα. Επίσης τα προφίλ οδήγησης από τα οποία μπορεί να επιλέξει ο οδηγός είναι τα GT, Wet, Sport, Corsa και ESC Off. Στο τελευταίο απενεργοποιούνται όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας για πλήρη ελευθερία στην οδήγηση.

Το αυστηρά διθέσιο εσωτερικό είναι σύγχρονο με μια minimal προσέγγιση, καθώς στην κεντρική κονσόλα από ανθρακονήματα υπάρχουν μόνο οι απαραίτητοι διακόπτες, ενώ λίγο πιο ψηλά υπάρχει μια οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το σύστημα infotainent. Στο οποίο μπορούν να συνδεθούν μέχρι και 8 φορητές συσκευές, τέσσερις(!) για κάθε επιβάτη. Διαγώνιο 10,25 ιντσών έχει και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, ενώ το τιμόνι πέρα από σταθερά paddles έχει και διάφορους διακόπτες όπως αυτούς της μίζας και του launch control.

Από πλευράς χώρου για τις αποσκευές υπάρχουν συνολικά διαθέσιμα 150 λίτρα, 100 πίσω και 50 μπροστά, οπότε οι επιβαίνοντες στην MC20 δεν έχουν και πολλά περιθώρια επιλογής.

Για την παραγωγή της MC20 η Maserati έχει ανακαινίσει το ιστορικό της εργοστάσιο στη Viale Ciro Menotti στην Modena. Τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν πριν από τα τέλη του έτους με τιμή που θα κυμαίνεται πάνω από τις 200.000 ευρώ.

  

1 Σχόλιο

1 Σχόλιο

  1. Giannis V

    11/09/2020 στις 13:21

    👍❤️🏆🇮🇹

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured