Σύνδεση

Featured

Η ZF δημιουργεί τους πρώτους εξωτερικούς αερόσακους

Αν τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν γεμίσει παντού αερόσακους , η ΖF θεωρεί ότι υπάρχει χώρος για μερικούς ακόμα. Αυτή τη φορά όχι στο εσωτερικό αλλά περιμετρικά του αυτοκινήτου, σε μία προσπάθεια να προστατέψει τους επιβαίνοντες από τις συγκρούσεις.

Η ZF έχει ξοδέψει πάνω από μία δεκαετία και τους παρουσίασε τον περασμένο Νοέμβριο στην Γερμανία. Οι εξελιγμένοι αυτοί αερόσακοι έχουν κατά νου κυρίως την μεγάλη αγορά των αυτόνομων αυτοκινήτων που ανοίγεται μέσα στις επόμενες δεκαετίες.

Οι αερόσακοι αυτοί ενσωματώνονται στα πλευρικά τοιχώματα του αμαξώματος και το διατρέχουν από εμπρός έως πίσω. Ειδικοί σένσορες παρακολουθούν τι συμβαίνει περιμετρικά του αυτοκινήτου και αν εντοπίσει κάποιον κίνδυνο, αναπτύσσεται ο αερόσακος σε λιγότερο από 100 millisecond.

Οι εξωτερικοί αυτοί αερόσακοι απορροφούν τις δυνάμεις που αναπτύσσονται στα πλευρικά του αυτοκινήτου, και μπορούν να μειώσουν τα περιθώρια τραυματισμού των επιβατών κατά 20 με 30%.

Η ZF χρησιμοποιεί ένα πολύπλοκο σύστημα από σένσορες, κάμερες και ραντάρ για να κατανοήσει τι γίνεται γύρω από το αυτοκίνητο και ανάλογα να δώσει εντολή για ενεργοποίηση των αερόσακων. Για να κρατήσει το κόστος σε χαμηλά επίπεδα και να το κάνει ελκυστικό σε μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες υποστηρίζει ότι όλο το σύστημα αυτό θα μπορούσε να εξυπηρετήσει και άλλες λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως το Lane Departure Warnging κ.λπ. Πάντως οι ειδικοί αυτοί αερόσακοι θα είναι έτοιμοι για εμπορική εκμετάλλευση σε τουλάχιστον δύο χρόνια από σήμερα.

Παναγιώτης Τριτάρης

1 Σχόλιο

1 Σχόλιο

  1. Avatar

    Διομηδης Μαλογριδης

    02/03/2019 στις 11:08 πμ

    Μηπως να δει και το σπουδαιο κομμάτι του τι μπορει να προσφερει ως προστασία σε πεζους και ζωα που εχουν βαφτεί ολοι οι δρομοι με το αιμα τους????

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

O Cristiano Ronaldo έχει ή δεν έχει αγοράσει τελικά τη Bugatti La Voiture Noire;

Bugatti

O Cristiano Ronaldo είναι ο ιδιοκτήτης της Βugatti La Voiture Noire!

Bugatti

Το Ford Fiesta ST των 1.500 κυβικών και των 200 ίππων είναι φονέας γιγάντων

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup