Σύνδεση

Volkswagen

H VW θα μπαίνει “μέσα” με τα ηλεκτρικά της μοντέλα

Είναι γνωστό σε όλους ότι αρκετές εταιρίες χάνουν πολλά λεφτά ενισχύοντας τις νέες τεχνολογίες (όπως για παράδειγμα για αρκετά χρόνια η Toyota με τα υβριδικά, ή η Fiat με το ηλεκτρικό 500αράκι στις ΗΠΑ). 

Στην ίδια τροχιά φαίνεται ότι θα κινηθεί και η VW σύμφωνα με δημοσίευμα του Auto Motor Und Sport, το οποίο υπολογίζει ότι η εταιρία θα χάνει τουλάχιστον 3.000 ευρώ από κάθε I.D. Ηatchback που θα πουλά.

Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο μαζικής παραγωγής της εταιρίας θα προσφέρεται σε τρεις εκδοχές. Μία με μπαταρία των 48 kWh και αυτονομία στα 320 χιλιόμετρα, το οποίο υπολογίζεται να κοστίζει 29.990 ευρώ πριν τις όποιες επιδοτήσεις ισχύσουν ανά χώρα από τις εκάστοτε κυβερνήσεις.

Σε αυτή την τιμή, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η VW δεν θα βγάζει καθόλου χρήματα και θα πρέπει να περιμένει μέχρι τουλάχιστον το 2025 ώστε το μοντέλο να αποβεί κερδοφόρο για την εταιρία. Μένει να δούμε αν η εταιρία θα χάνει αντίστοιχα ποσά και στις άλλες εκδόσεις του I.D. Hatchback αλλά και σε όλα τα υπόλοιπα μοντέλα τις σειράς I.D. που θα εμφανιστούν πριν και μετά από αυτό.

Η δεύτερη έκδοση, η οποία θα είναι και αυτή που θα λανσαριστεί το μοντέλο, θα έχει μπαταρία των 62 kWh και αυτονομία στα 450 χιλιόμετρα, με το κόστος του να υπολογίζεται στα 35.000 ευρώ. Ενώ στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται η έκδοση με την μπαταρία των 80 kWh με αυτονομία στα 600 χιλιόμετρα.

Όπως και να έχει τα πράγματα είναι εξαιρετικά πολύπλοκα για όλες τις εταιρίες, καθώς η τεχνολογία των ηλεκτρικών είναι πολύ ακριβή ενώ κάποια στιγμή θα πρέπει να γίνει και η απόσβεση όλων των επενδύσεων που έχουν γίνει σε έρευνα και εξέλιξη αλλά και σε εγκαταστάσεις παραγωγής μπαταριών.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured