Το μέλλον της Seat θα περιλαμβάνει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο χαμηλότερου κόστους που θα τοποθετηθεί κάτω από τη γκάμα της Cupra, επιβεβαίωσε ο επικεφαλής της Seat και της Cupra Wayne Griffiths, απαντώντας στις εικασίες σχετικά με την κατεύθυνση της μάρκας.
Ο Griffiths διευκρίνισε ότι η κίνηση αυτή θα υλοποιηθεί όταν τα προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα γίνουν κερδοφόρα στην παραγωγή.
Ενώ η Cupra παραμένει στο επίκεντρο λόγω της κερδοφορίας της, η Seat θα ανακτήσει την θέση της όταν η ηλεκτροκίνηση επεκταθεί σε χαμηλότερες κατηγορίες τιμών.
Επί του παρόντος, η προτεραιότητα στην κερδοφορία είναι το κλειδί, με την Cupra να συμβάλλει σημαντικά στα κέρδη της μητρικής εταιρείας Seat SA.
Οι πρόσφατες επενδύσεις στο Ibiza και το Arona σηματοδοτούν τη συνεχή δέσμευση της Seat στα μοντέλα της.
Τόσο η Seat όσο και η Cupra θα συνυπάρξουν τουλάχιστον για τα επόμενα πέντε χρόνια χωρίς επικαλυπτόμενα λανσαρίσματα.
Ο Griffiths τόνισε την ξεχωριστή τοποθέτηση της Cupra, δηλώνοντας ότι δεν θα εισέλθει στην premium κατηγορία, με τα επερχόμενα μοντέλα όπως το Raval να τιμολογούνται πάνω από 25.000 ευρώ.
Η ηγετική θέση της Cupra στην ανάπτυξη μοντέλων όπως το Raval, το ID 2, το ID 2X και το Skoda Epiq υπογραμμίζει την επένδυση 10 δισεκατομμυρίων ευρώ του Ομίλου Volkswagen στην Ισπανία.
Η επένδυση αυτή επιβεβαιώνει την αφοσίωση της εταιρείας στη Seat, κάτι που αναγνώρισε ακόμη και ο βασιλιάς της Ισπανίας.