Σύνδεση

Nissan

Η Nissan συνεργάζεται με την APB Corporation για αποδοτικότερες μπαταρίες

Η Nissan έχει χορηγήσει την άδεια στην APB Corporation για χρήση μια προηγμένης τεχνολογίας που θα επιτρέψει τη μαζική παραγωγή ασφαλέστερων μπαταριών ιόντων λιθίου, σε χαμηλότερο κόστος και με αυξημένη ικανότητα φόρτισης.
Υποστηριζόμενη από επενδύσεις μεγάλων εταιρειών, η APB που εδρεύει στο Τόκιο, σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο στην Ιαπωνία που θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία της Nissan, για να κατασκευάζει μπαταρίες πολυμερών για αποθήκευση ενέργειας.

Οι μπαταρίες ολικώς πολυμερών (all-polymer) λέγεται ότι είναι η επόμενη γενιά των μπαταριών ιόντων λιθίου. Η τεχνολογία της Nissan, γνωστή ως τεχνολογία πολυμερούς μπαταρίας διπολικής δομής, θα βοηθήσει τους καταναλωτές και τις κοινότητες να χρησιμοποιούν πιο αποτελεσματικά χαμηλού κόστους ενέργεια, που μπορεί να προέρχεται και από ανανεώσιμες πηγές, με χαμηλότερο αρχικό κόστος επένδυσης.

«Πιστεύουμε ότι η ευρεία υιοθέτηση αυτής της τεχνολογίας θα συμβάλει στην εκπλήρωση των στόχων αειφόρου ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών και θα συνεισφέρει στην υλοποίηση μιας βιώσιμης κοινωνίας χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα», δήλωσε ο Hideki Kimata, αντιπρόεδρος του τμήματος εταιρικής στρατηγικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης στη Nissan.
Η Nissan άρχισε να ερευνά και να αναπτύσσει μπαταρίες ιόντων λιθίου στις αρχές της δεκαετίας του 1990. Το 1997, η Nissan λάνσαρε το Prairie Joy EV και έγινε πρωτοπόρος στην εγκατάσταση μπαταριών ιόντων λιθίου σε εμπορικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Από τότε, η Nissan συνέχισε να ερευνά βασικές τεχνολογίες και να επιδιώκει καινοτομία στον τομέα των μπαταριών των EVs.

Τεχνολογία διπολικής δομής μπαταρίας πολυμερούς
Σε μια μπαταρία πολυμερών με διπολική δομή, οι υγροί ηλεκτρολύτες και τα μεταλλικά ηλεκτρόδια που χρησιμοποιούνται σε συμβατικές μπαταρίες αντικαθίστανται με πολυμερή. Το μπροστινό και το πίσω μέρος της μπαταρίας είναι κατασκευασμένα από έναν συλλέκτη ρεύματος πολυμερούς. Το μπροστινό και το πίσω μέρος έχουν αρνητική ή θετική πολικότητα και αποτελούν μέρος της θήκης της μπαταρίας. Με τη στοίβαξη ενός αριθμού από αυτά τα στοιχεία, δημιουργείται μια συναρμολογημένη μπαταρία με διπολική δομή.

Η συγκεκριμένη τεχνολογία αυξάνει την ικανότητα φόρτισης σε σχέση με τον όγκο της μπαταρίας, ενώ παράλληλα ενισχύει την ασφάλεια αντικαθιστώντας τους υγρούς ηλεκτρολύτες με πολυμερή. Παράλληλα, η απλοποιημένη δομή μειώνει το κόστος.

Εφαρμογή σε μπαταρίες σταθερού τύπου
Η κύρια χρήση μπαταριών σε σταθερές εγκαταστάσεις με αυτήν την τεχνολογία θα βοηθήσει τους ιδιώτες καταναλωτές στην αποτελεσματική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας χαμηλού κόστους, όπως από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, από ηλιακούς συλλέκτες ή ηλεκτρική ενέργεια που αγοράζεται από το δίκτυο κατά τις ώρες εκτός αιχμής, με μια μικρότερη αρχική επένδυση.

Ως αποτέλεσμα, οι τοπικές κοινότητες μπορούν να περιορίσουν τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας κατά τις ώρες αιχμής και να χρησιμοποιούν την ενέργεια με πιο σταθερό και αποδοτικό τρόπο. Αυτό μειώνει τον κίνδυνο διακοπής ρεύματος λόγω καταστροφών ή τεχνικών βλαβών και μπορεί να συμβάλει σε μια ασφαλέστερη, καθαρότερη παροχή ενέργειας.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured