Ένα ιδιαίτερα μεγάλο και φιλόδοξο πρόγραμμα ανανέωσης της γκάμας, επέκτασης σε περισσότερες αγορές και μείωσης του κόστους ανακοίνωσε η Mitsubishi για την επόμενη τριετία. Στόχος του προγράμματος που αναμένεται να κοστίσει περί τα 5,3 δισεκατομμύρια δολάρια είναι να ανεβάσει τις πωλήσεις της εταιρίας κατά 30% ετησίως, φθάνοντας ή και ξεπερνώντας το 1,3 εκατομμύρια μονάδες.
Το “Drive for Growth” όπως λέγεται το πρόγραμμα αυτό έχει ως στόχο επίσης και την αύξηση των καθαρών κερδών της εταιρίας (τουλάχιστον κατά 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια για το 2019) με υιοθέτηση ενός εκτεταμένου προγράμματος μείωσης του κόστους παραγωγής.
Τα αφεντικά της εταιρίας (που πλέον ανήκει στον όμιλο Renault-Nissan) θέλουν να επιτύχουν μείωση του κόστους κατά 1,3% ετησίως για τα επόμενα χρόνια, κάτι που θα επιτευχθεί και μέσω της συνεργασίας με τις δύο άλλες εταιρίες του γκρουπ. Οι συνεργασίες αυτές αναμένεται να φέρουν οικονομίες κλίμακας της τάξης των 886 εκατομμυρίων δολαρίων μέσα στην ερχόμενη τριετία.
Σημαντικό ρόλο στην επιτυχία αυτού του προγράμματος θα παίξει επίσης και η επέκταση της γκάμας της, κυρίως στον χώρο των SUV που ήδη έχει μεγάλη παράδοση, καθώς αναμένεται να παρουσιαστούν πάνω από 11 νέα μοντέλα μέσα στην επόμενη πενταετία. Επίσης θα γίνει μεγάλη προσπάθεια να διευρυνθεί το μερίδιο αγοράς της σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Αυστραλία, η Κίνα, ακόμα και η εσωτερική αγορά της Ιαπωνίας.
Παναγιώτης Τριτάρης