Σύνδεση

Alfa Romeo

H Milano φτιάχνεται στην Πολωνία και οι Ιταλοί γκρινιάζουν

Τα αποκαλυπτήρια του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Alfa Romeo, του Milano, προκάλεσαν αντιδράσεις, καθώς διαπιστώθηκε ότι θα παραχθεί στο εργοστάσιο Stellantis στο Tychy της Πολωνίας, προκαλώντας την κριτική του Υπουργού Βιομηχανίας της Ιταλίας, Adolfo Urso.

Με το όνομα της εμβληματικής πόλης του Μιλάνου, όπου η Alfa Romeo ιδρύθηκε πριν από έναν αιώνα, το Milano έχει σημαντική σημασία για τη μάρκα.

Ωστόσο, η κριτική του Urso προέρχεται από την απόφαση να κατασκευαστεί το όχημα εκτός Ιταλίας, μια κίνηση που, όπως υποστηρίζει, παραβιάζει την ιταλική νομοθεσία.

Ο Urso τόνισε ότι ένα αυτοκίνητο που φέρει το όνομα Milano πρέπει να παράγεται στην Ιταλία, επικαλούμενος νόμο του 2003 που απαγορεύει τις παραπλανητικές ενδείξεις σχετικά με την προέλευση του προϊόντος.

Ο νόμος αυτός, που εφαρμόζεται συχνά σε προϊόντα διατροφής, έχει ως στόχο να αποτρέψει τα προϊόντα να ισχυρίζονται ψευδώς ιταλική προέλευση, όπως το αμερικανικό τυρί που χαρακτηρίζεται ως “παρμεζάνα” και μιμείται το διάσημο ιταλικό “parmigiano”.

Η διαμάχη μεταξύ της ιταλικής κυβέρνησης και της Stellantis υπογραμμίζει ευρύτερες εντάσεις γύρω από την εγχώρια παραγωγή αυτοκινήτων.

Οι συζητήσεις μεταξύ της εθνικιστικής κυβέρνησης της πρωθυπουργού Τζόρτζια Μελόνι και της γαλλοϊταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν επικεντρωθεί σε στρατηγικές για την ενίσχυση της εγχώριας παραγωγής, με φιλοδοξίες που φτάνουν το ένα εκατομμύριο μονάδες.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, υπερασπίστηκε την απόφαση να κατασκευάσει το Milano στην Πολωνία, τονίζοντας την εξοικονόμηση κόστους που θα μεταφραστεί σε μια πιο ανταγωνιστική τιμή λιανικής για τους καταναλωτές.

Ο Tavares δήλωσε ότι η κατασκευή του SUV στην Πολωνία αντί της Ιταλίας θα μειώσει τη λιανική τιμή κατά περίπου 10.000 ευρώ, καθιστώντας το πιο προσιτό στους αγοραστές.

Παρά τη διαμάχη γύρω από το Milano, ο Tavares επιβεβαίωσε ότι τα μελλοντικά μοντέλα της Alfa Romeo, συμπεριλαμβανομένης της επόμενης γενιάς Stelvio και της Giulia, θα συνεχίσουν να παράγονται στο Cassino της κεντρικής Ιταλίας.

Η Stellantis σχεδιάζει να επενδύσει πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ στο εργοστάσιο του Cassino για να φιλοξενήσει την παραγωγή της νέας πλατφόρμας STLA Large, ενισχύοντας τη δέσμευσή της στην ιταλική παραγωγή.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz