Σύνδεση

Featured

Η Hyundai φρεσκάρει το Ioniq 5

Η Hyundai προχώρησε σε ένα μικρό facelift του ηλεκτρικού Ioniq 5, με αξιοσημείωτες βελτιώσεις, όπως μια μεγαλύτερη επιλογή μπαταρίας και μια νέα έκδοση N Line.

Αυτή η ανανεωμένη γενιά του ηλεκτρικού μοντέλου της κορεάτικης εταιρίας, που κάνει το ντεμπούτο της τρία χρόνια μετά το λανσάρισμα, έχει μικρές εξωτερικές και εσωτερικές αναβαθμίσεις παράλληλα με την παρουσίαση μιας σπορ παραλλαγής N Line.

Εξωτερικά, το Ioniq 5 διατηρεί τη χαρακτηριστική του σχεδίαση, με τις αλλαγές να περιορίζονται σε ανανεωμένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες. Συνολικά το ανανεωμένο μοντέλο είναι κατά 20 χιλιοστά μεγαλύτερο από το υπάρχον, φθάνοντας στα 4,665 μέτρα μήκος.

Η μπροστινή εισαγωγή αέρα έχει μεγαλώσει, ενώ το πίσω μέρος διαθέτει καθαρότερο σχεδιασμό, που συμπληρώνεται από μια μεγαλύτερη πίσω αεροτομή και νέες αεροδυναμικές ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών. Υπάρχει επίσης και πίσω υαλοκαθαριστήρας.

Οι αλλαγές στο εσωτερικό επικεντρώνονται στη βελτιωμένη εργονομία, εισάγοντας μια φυσική διάταξη κουμπιών για ευκολότερο έλεγχο διαφόρων λειτουργιών και μία νέα θέση ασύρματης φόρτισης.

Επιπλέον, ένα σύστημα infotainment επόμενης γενιάς με την ονομασία “connected car Navigation Cockpit” προσφέρει ασύρματες over-the-air ενημερώσεις λογισμικού.

Τα χαρακτηριστικά ασφαλείας έχουν ενισχυθεί, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων με τηλεχειρισμό και της ενσωμάτωσης κάμερας στο ταμπλό.

Η εισαγωγή της έκδοσης N Line φέρνει ένα μοναδικό κιτ αμαξώματος με διακριτικά σήματα, ενώ οι βελτιώσεις στο εσωτερικό περιλαμβάνουν σπορ καθίσματα, αναθεωρημένο τιμόνι και αποκλειστικές πινελιές στον διάκοσμο.

Κάτω από το καπό, το ανανεωμένο Ioniq 5 αποκτά τη μεγαλύτερη μπαταρία των 84 kWh από το Ioniq 5 N, βελτιώνοντας την ηλεκτρική αυτονομία, αν και τα επίσημα στοιχεία δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί.

Η Hyundai δεν ανακοίνωσε επίσης κάποιες αλλαγές στα συστήματα κίνησης, με τις επιλογές να παραμένουν στους 170, 325 και 650 ίππους για την σπορ έκδοση Ν.

Οι αναβαθμίσεις σε πλαίσιο και ανάρτηση υπόσχονται αυξημένη ακαμψία, πιο άνετη οδήγηση και βελτιωμένη ηχομόνωση.

Το ανανεωμένο μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει άμεσα στην Κορέα, ενώ μέσα στο έτος θα ακολουθήσους και οι παγκόσμιες αγορές.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured