Σε μια εντυπωσιακή κίνηση προχώρησε η Honda Aμερικής, διακόπτοντας την διαφημιστική της συνεργασία με το Facebook και το Instagram.
Συμμετέχοντας στην κίνηση #StopHateForProfit, η ιαπωνική εταιρία εκφράζει με αυτό τον τρόπο την δυσαρέσκειά της ότι τα δύο αυτά κοινωνικά δίκτυα, δεν κάνουν ότι χρειάζεται για να σταματήσουν το φυλετικό ή όποιο άλλο μίσος.
Σε ένα μήνυμα στο Τwitter που ανέβασε η Honda Αμερικής, εξηγεί ότι όλο αυτό αντιβαίνει στις ανθρωπιστικές αρχές της εταιρίας.
Η κίνηση αυτή της Honda έχει συζητηθεί αρκετά, καθώς πέρα από το οικονομικό σκέλος (πέρσι έδωσε πάνω από 6 εκατ. δολάρια στο Facebook) εγείρει και θέματα εταιρικής ηθικής και στις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες. Μένει να δούμε ποιες θα ακολουθήσουν το παράδειγμα της.