Σύνδεση

Toyota

Η εταιρία με την μεγαλύτερη αξία παραμένει η Toyota

Πέρα από τις πωλήσεις και τα κέρδη, αυτό που μετρά είναι και η προσλαμβάνουσα αξία της εταιρίας από τους καταναλωτές. Σε πρόσφατη έρευνα που δημοσίευσε η εταιρία Kantar Milward Brown, η οποία ονομάζεται BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2019, η Toyota είναι στην πρώτη θέση, διατηρώντας τον τίτλο της.

Στην πρώτη εκατοντάδα εταιριών, μόλις τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες κατάφερα να περάσουν, με την Mercedes-Benz και την BMW να ακολουθούν. Η Toyota είναι στην πρώτη θέση στα 12 από τα 14 χρόνια που γίνεται αυτή η έρευνα, ενώ τις δυο φορές που δεν ήταν στην κορυφή, βρέθηκε στην δεύτερη θέση.

Η VW ήταν η μόνη εταιρία της δεκάδας που βελτίωσε την θέση της, μετά την επιστροφή της στην κανονικότητα και μακριά από το dieselgate. Η Porsche ήταν επίσης η μοναδική νέα είσοδος στην λίστα βγάζοντας έξω την Ινδική Maruti-Suzuki από την λίστα.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες χάνουν σε σχέση με τις εταιρίες των νέων τεχνολογιών όπως οι Amazon, Apple, και Google , καθώς οι καταναλωτές, σύμφωνα με τους αναλυτές της έρευνας, προτιμούν εταιρίες που τους προσφέρουν εμπειρίες παρά εκείνες που κατασκευάζουν αντικείμενα.

Η έρευνα υπολογίζει την θέση της κάθε εταιρίας συμπεριλαμβάνοντας παράγοντες όπως την κεφαλαιοποίησή της, και διάφορα οικονομοτεχνικά μεγέθη, καθώς και την συμπεριφορά της προς τους καταναλωτές αλλά και παράγοντες όπως είναι η “αγάπη” του καταναλωτή για την εκάστοτε εταιρία.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured