Σύνδεση

Featured

Σε ποιόν ανήκε η μια και μοναδική Ferrari Testarossa Spider που κατασκευάστηκε;

H Testarossa που κατασκευαζόταν ούτε λίγο ούτε πολύ για 12 συναπτά χρόνια, από το 1984 έως το 1996 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της Ferrari στα ‘80s και ‘90s, ενώ έγινε ακόμα περισσότερο γνωστή από την παρουσία της -μετά από μια σειρά από ρέπλικες που είχαν προκαλέσει και νομικές αντιπαραθέσεις- στη δημοφιλέστατη τότε τηλεοπτική σειρά Miami Vice.

Η Testarossa με τον επίπεδο V12 των 4.900 κυβικών και των 390 ίππων είχε σχεδιαστεί αποκλειστικά και μόνο ως κουπέ. Απλά κάποια στιγμή κατασκευάστηκε μια και μοναδική επίσημη ανοικτή, ή Spider αν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε την ονοματολογία της ιταλικής εταιρείας.

Και λέμε επίσημη γιατί μετατροπές, με περιορισμένη πάντως επιτυχία, γίνονταν από πολλούς, ακόμα και από την Pininfarina που ήταν υπεύθυνη για τη σχεδίαση του σούπερ σπορ μοντέλου. Ακόμα και αυτές όμως δεν είναι πολλές -υπολογίζονται γύρω στις 20.

Η επίσημη Testarossa Spider λοιπόν κατασκευάστηκε το 1986 για -ποιόν άλλο;- τον Gianni Agnelli. Τον παντοκράτορα τότε της Fiat, το γνωστό και ως L’ Avvocato (ο δικηγόρος), που τότε συμπλήρωνε μια 20ετία στο τιμόνι της εταιρείας που τότε ήταν στην Ιταλία στην κυριολεξία κράτος εν κράτη.

Η Testarossa Spider είναι ασημένια με μπλε εσωτερικό, ενώ αν στο σημείο αυτό αναρωτιέστε γιατί δεν είναι κόκκινη η απάντηση είναι… χημική. Και αυτό γιατί τα δύο πρώτα γράμματα (Ag) του επιθέτου του Agnelli αντιστοιχούν στο περιοδικό σύστημα στον άργυρο, οπότε εξ ου και το ασημένιο χρώμα.

[ngg src=”galleries” ids=”4740″ display=”basic_thumbnail”] 

Από κει και πέρα και μιας και επρόκειτο για το αυτοκίνητο του αφεντικού οι μηχανικοί της Ferrari έκαναν εκτεταμένες ενισχύσεις στο αμάξωμα για χάρη της ακαμψίας, ενώ το κάλυμμα της μαλακής οροφής όταν αυτή είναι διπλωμένη ανοιγοκλείνει ηλεκτρικά.

Το τεχνολογικό high light της είναι όμως το κιβώτιό της. Αν δεν υπήρχε το μπουτόν Valeo θα ήταν ένα συμβατικό χειροκίνητο κιβώτιο σχέσεων σαν και αυτά που υπάρχουν σε κάθε Testarossa. Με το πάτημα όμως του Valeo ο συμπλέκτης μαζεύει θυμίζοντας λίγο και υπηρεσιακό αυτοκίνητο του James Bond και το κιβώτιο λειτουργεί πλέον ως αυτόματο.

Ο λόγος για αυτό ήταν ένα παλιό τραύμα του Agnelli στο πόδι του και το να έχει ένα αυτόματο υπερ- αυτοκινήτο (μιλάμε πριν από 33 ολόκληρα χρόνια) ήταν πολύ σημαντικό για αυτόν. Άλλωστε μια ανάλογη μετατροπή είχε γίνει και στην F40 του.

Γεγονός είναι πάντως πως ο L’ Avvocato είχε μια αδυναμία στα one off ανοιχτά μοντέλα, μιας και έχει δώσει εντολή και του είχαν φτιάξει τόσο μια ανοιχτή Lancia Delta Integrale όσο και ένα Fiat Multipla Spider (ήμαρτον!).

Η Testarossa Spider έχει πάντως από το 2016 ένα νέο ιδιοκτήτη, ο οποίος πλήρωσε 1,3 και πλέον εκατομμύρια δολάρια για την αποκτήσει. Με μόλις 23.013 χιλιόμετρα στο κοντέρ…

[ngg src=”galleries” ids=”4741″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured