Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Γιατί η Morgan σταματά την παραγωγή του Aero 8;

Στην έκθεση της Γενεύης, τον ερχόμενο Μάρτιο, η Morgan θα παρουσιάσει την έκδοση πίστας του κορυφαίου της μοντέλου, του Aero 8. H οποία έχει μετατροπές κυρίως στο αμάξωμα για χάρη της αεροδυναμικής -ανοίγματα στα φτερά και έναν μεγάλο διαχύτη πίσω- όπως φαίνεται και από τις teaser φωτογραφίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα.

Τo GT, που θα είναι χειροποίητο και θα κατασκευαστεί συνολικά σε 8 μονάδες που έχουν ήδη προπωληθεί, θα είναι ταυτόχρονα και το κύκνειο άσμα του Aero 8. O λόγος δεν είναι άλλος από τον κινητήρα του, τον ατμοσφαιρικό V8 των 4.799 κυβικών και των 367 ίππων της BMW, τον οποίο η γερμανική εταιρεία θα σταματήσει να φτιάχνει.

Θα χρησιμοποιηθεί για τελευταίο φορά στο Morgan Aero 8 GT και για τη συνέχεια η παραδοσιακή βρετανική εταιρεία θα πρέπει να βρει άλλη λύση.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Δείτε το πιο γρήγορο τρακτέρ στο… Nürburgring (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

To Space Star της Mitsubishi είναι μια τίμια πρόταση (Video δοκιμή)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup