Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Γιατί η Morgan σταματά την παραγωγή του Aero 8;

Στην έκθεση της Γενεύης, τον ερχόμενο Μάρτιο, η Morgan θα παρουσιάσει την έκδοση πίστας του κορυφαίου της μοντέλου, του Aero 8. H οποία έχει μετατροπές κυρίως στο αμάξωμα για χάρη της αεροδυναμικής -ανοίγματα στα φτερά και έναν μεγάλο διαχύτη πίσω- όπως φαίνεται και από τις teaser φωτογραφίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα.

Τo GT, που θα είναι χειροποίητο και θα κατασκευαστεί συνολικά σε 8 μονάδες που έχουν ήδη προπωληθεί, θα είναι ταυτόχρονα και το κύκνειο άσμα του Aero 8. O λόγος δεν είναι άλλος από τον κινητήρα του, τον ατμοσφαιρικό V8 των 4.799 κυβικών και των 367 ίππων της BMW, τον οποίο η γερμανική εταιρεία θα σταματήσει να φτιάχνει.

Θα χρησιμοποιηθεί για τελευταίο φορά στο Morgan Aero 8 GT και για τη συνέχεια η παραδοσιακή βρετανική εταιρεία θα πρέπει να βρει άλλη λύση.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup