Σύνδεση

Featured

H νέα McLaren Senna έχει βαρύ όνομα και προδιαγραφές που σε αφήνουν με το στόμα ανοιχτό

Το πολύ- αναμενόμενο hyper car της McLaren, η διάδοχος της πολύ καλής P1, το αυτοκίνητο που προορίζεται βασικά για οδήγηση σε πίστα αλλά μπορεί να κυκλοφορήσει κανονικά σε δημόσιους δρόμους έχει πέρα από όλα τα άλλα και ένα πολύ βαρύ όνομα. Λέγεται Senna και από κει και πέρα είναι τόσο γρήγορη και τόσο εξελιγμένη όσο θα περίμενε κανείς από ένα αυτοκίνητο που έχει το όνομα του θρυλικού Βραζιλιάνου. Ο οποίος κατέκτησε όλους τους παγκόσμιους τίτλους του με τη McLaren.

Η επίσημη αποκάλυψη μπροστά σε κοινό θα γίνει στις αρχές Μαρτίου στην έκθεση της Γενεύης, τότε θα ανακοινωθούν και οι επιδόσεις της, οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν σε περίπου ένα χρόνο από τώρα και οι προδιαγραφές είναι απλά εντυπωσιακές: βάρος κενό κάτω από 1.200 κιλά -για την ακρίβεια 1.189- βάρος έτοιμη για την κάτω από 1.300 κιλά τα οποία έχει να αντιμετωπίσει ο γνωστός V8 των σχεδόν 4.000 κυβικών της εταιρείας με τα 2 turbo, που για την περίσταση αποδίδει 800 ίππους και 800 Nm και κινεί τους πίσω τροχούς. Μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις.

Το ενδιαφέρον εδώ είναι πως δεν υπάρχει υβριδική υποβοήθηση για τον V8 -ο λόγος είναι μάλλον προφανής και δεν είναι άλλος, όπως και για την τετρακίνηση, από τα επιπλέον κιλά- ενώ το βάρος είναι 100 κιλά πιο χαμηλό από την ήδη ελαφριά Porsche 911 GT2 RS που πρόσφατα σημείωσε νέο ρεκόρ στο Nuerburgring. Αυτό σε συνδυασμό με τη σημαντικά μεγαλύτερη ισχύ της Senna, που έχει τον εσωτερικό κωδικό P15, δίνει μια βεβαιότητα που θα πάει το συγκεκριμένο ρεκόρ στο άμεσο μέλλον…

Πέρα από τα νούμερα η σχεδίαση του αμαξώματος, που όπως και το πλαίσιο είναι σε πολύ μεγάλο ποσοστό από ανθρακονήματα, έχει σχεδιαστεί γύρω από το θάλαμο των επιβατών με το σχήμα σταγόνας, ενώ η κάθε λεπτομέρεια εξυπηρετεί και κάτι. Που έχει να κάνει με την αεροδυναμική ή την ψύξη κ.ο.κ.  Φυσικά αυτό ισχύει και για την τεράστια όσο και χαρακτηριστική πίσω αεροτομή.

Το αμάξωμα δεν έχει ανοίγματα για πρόσβαση στον κινητήρα ή σε κάποιον χώρο αποσκευών -έτσι κι αλλιώς τα μόνο που χωρούν είναι 2 κράνη και 2 αγωνιστικές φόρμες- και απλά υπάρχουν μικρά ανοίγματα για την προσθήκη των ζωτικών για τη λειτουργία του V8 υγρών. Όσο για τις πινακίδες κυκλοφορίας αφαιρούνται με μια, δύο κινήσεις για τη χρήση σε πίστα.

Ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον στοιχείο είναι τα διάφανα τμήματα που έχουν οι πόρτες στο κάτω μέρος τους, τα οποία αφενός βοηθούν τον οδηγό να τοποθετεί το αυτοκίνητο όσο πιο καλά και όσο πιο κοντά γίνεται στις ιδανικές γραμμές και αφετέρου θα ενισχύουν ακόμα πιο πολύ την αίσθηση της ταχύτητας.

Η ανάρτηση της McLaren Senna είναι ενεργητική, για λόγους βάρους δεν διαθέτει αντιστρεπτικές και για χρήση στην πίστα η απόσταση από το έδαφος μειώνεται κατά ολόκληρα 50 χιλιοστά. Το σύστημα διεύθυνσης είναι υδραυλικό, ενώ η McLaren ισχυρίζεται πως η επικοινωνία αυτοκινήτου και οδηγού θα βρίσκεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα.

Στην πράξη αυτό θα το νοιώσουν οι 500 τυχεροί που θα αποκτήσουν τις McLaren Senna που θα κατασκευαστούν -ναι, έχουν όλες ήδη προπωληθεί- η κάθε μια από τις οποίες κοστίζει 750.000 λίρες Αγγλίας -με την τρέχουσα ισοτιμία αντιστοιχούν σε σχεδόν 853.000 ευρώ- συμπεριλαμβανομένων των φόρων στη Μεγάλη Βρετανία με ότι αυτό σημαίνει.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Απίστευτο ατύχημα με μοτοσικλέτα σε “τυφλή” προσπέραση (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πόσο κοστίζει το νέο 7θέσιο SUV της Mercedes, η GLB που ξεκινά από τα 1.300 κυβικά, στη Γερμανία;

Featured

Νέο Audi A3: χωρίς τρίθυρο και κάμπριο αλλά με έκδοση Allroad και από 1.000 κυβικά

Audi

Το Seat Tarraco 1.5 TSI είναι ιδανικό για οικογενειακές μετακινήσεις και όχι μόνο

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup