Σύνδεση

Audi

Η ΑUDI ΘΑ ΠΕΡΙΚΟΨΕΙ ΕΝΑΝ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΗΣ

Η Audi ανακοίνωσε ότι θα μειώσει κατά 40% τις υπάρχουσες εκδόσεις των κινητήρων της σε μία προσπάθεια μείωσης του κόστους παραγωγής αλλά και της ανάγκης να επενδυθούν μεγάλα χρηματικά ποσά στην εξέλιξη των ηλεκτροκινητήρων.

Η απόφαση αυτή έρχεται όπως λένε πολλοί ως αποτέλεσμα του σκανδάλου με τις εκπομπές ρύπων γεγονός που οδηγεί την εταιρία (αλλά και ολόκληρο το γκρουπ) σε μία αναθεώρηση των προτεραιοτήτων για το άμεσο αλλά και το μεσοπρόθεσμο μέλλον σε ότι αφορά τους κινητήρες που θα χρησιμοποιεί στα αυτοκίνητά της.

Η αλήθεια είναι βέβαια ότι η εταιρία διατηρούσε εδώ και χρόνια μία ιδιαίτερα μεγάλη γκάμα από κινητήρες, που πολλές φορές αλληλοκαλύπτονταν σε κυβισμό ή απόδοση, κάτι που πέρα από το κόστος είχε και έναν δυσάρεστο αντίκτυπο στον καταναλωτή, καθώς οι πολλές επιλογές μάλλον τον μπέρδευαν παρά του έδιναν περισσότερες λύσεις.

«Σταδιακά θα πρέπει να μειώσουμε τις εκδόσεις κινητήρων κατά 40%» είπε στο βρετανικό CAR ο Rupert Stadler, ο διευθυντής της Audi AGM, ενώ συμπλήρωσε πως θα μειωθούν και οι τρίθυρες εκδόσεις αμαξωμάτων λόγω μειωμένης ζήτησης. Αντίθετα θα αυξηθούν τα SUV (ήδη βρίσκονται προ των πυλών τα Q4 και Q8), ενώ σχετικά με την επέκταση της ηλεκτροκίνησης και του σχετικού δικτύου θα ενταθεί η συνεργασία με τις BMW, Daimler και Ford.

Όπως και να έχει ζούμε σε μάλλον ενδιαφέροντες καιρούς, με πολλά από τα μέχρι σήμερα πράγματα που θεωρούσαμε ως δεδομένα να αλλάζουν με γοργούς ρυθμούς. Το σίγουρο είναι ότι η απόφαση της Audi είναι μελετημένη σε βάθος, άρα αναμένεται να αποτελέσει μία τάση που θα δούμε όλο και πιο συχνά και από άλλες εταιρίες στο άμεσο μέλλον.

Παναγιώτης Τριτάρης

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup