Σύνδεση

AMG

H ΑΜG θέλει να πάρει πίσω το ρεκόρ στο Nürburgring με τη νέα, plug-in υβριδική GT 73e των 800 ίππων

H αποκάλυψη της νέας Porsche Panamera έφερε στο προσκήνιο και το ρεκόρ που είχε κάνει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στο Ring, λίγες ημέρες πριν την επίσημη παρουσίασή του. Η έκδοση Turbo S με τους 630 ίππους είχε πάρει το ρεκόρ του γρηγορότερους sedan από την AMG GT 63S και στις δύο αποστάσεις της πίστας, στα 20,6 και 20,83 χιλιόμετρα.

Στην AMG προφανώς και δεν αισθάνονται άνετα με αυτή την εξέλιξη, και έτσι ήδη δημοσίευσαν στο Facebook μία ανάρτηση που υπενθυμίζουν ότι έχασαν το ρεκόρ για μόλις 0,3 του δευτερολέπτου, και αναγγέλλουν ότι μάλλον ήρθε η ώρα να επιστρέψουν στην πίστα για μία ακόμα φορά.

Ο χρόνος που έχουν να “χτυπήσουν” είναι το 7.25.04 για την μικρή εκδοχή της πίστας. Το ερωτηματικό παραμένει με πιο αυτοκίνητο θα το κάνουν. Πάντως το γεγονός ότι η Porsche πέτυχε μία οριακή βελτίωση του χρόνου, σημαίνει ότι ακόμα και με την ίδια GT 63S η AMG θα μπορούσε να κλέψει μερικά δέκατα του δευτερολέπτου και να ξαναβρεθεί μπροστά από την Porsche.

Aν δεν είναι αυτή η έκδοση, θα πρέπει να περιμένουμε λίγο καιρό μέχρι να εμφανιστεί η GT 73e. H οποία θα είναι plug-in υβριδική και θα κινείται από τον κλασικό V8 των 4.000 κυβικών και ένα ηλεκτρικό μοτέρ, με συνδυαστική απόδοση ίσως και πάνω από τους 800 ίππους. Οι αριθμοί αυτοί δείχνουν ότι είναι κάτι παραπάνω από εφικτό να επιτευχθεί ένα νέο ρεκόρ, κάτι που θα βοηθούσε ιδιαίτερα αν συνδυαζόταν με την παγκόσμια πρεμιέρα της GT 73e.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Επιτέλους! Το Chaos είναι έτοιμο!

Featured

Toyota GR Yaris: Ειδικές εκδόσεις με βαριά ονόματα  

Featured

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda