Σύνδεση

Toyota

Γιατί ο πρόεδρος της Toyota ανησυχεί για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης;

Ο Πρόεδρος της Toyota είπε πολλά ενδιαφέροντα για την ηλεκτροκίνηση η οποία μεταξύ άλλων θα στοιχίσει δισεκατομμύρια δολάρια καθιστώντας τα αυτοκίνητα ακριβά και προσιτά μόνο για τους έχοντες.

«Όταν οι πολιτικοί είναι εκεί έξω λέγοντας, ας ξεφορτωθούμε όλα τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν βενζίνη, καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτό;». Αυτά και πολλά άλλα είπε ο κύριος Toyoda υποστηρίζοντας σθεναρά πως οι κινητήρες καύσης έχουν πολλά χρόνια ζωής, σε συνέντευξη τύπου που έγινε χτες υπό την ιδιότητά του ως προέδρου της ιαπωνικής ένωσης κατασκευαστών αυτοκινήτων.

Ο ηγέτης της Toyota επικρίνει την υπερβολική δημοσιότητα που λαμβάνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα οποία δεν αποτελούν πανάκεια για το μέλλον λαμβάνοντας υπόψη την διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας και το ισοζύγιο της έμμεσης εκπομπής ρύπων. Ειδικά στην Ιαπωνία όπου το συντριπτικό ποσοστό της ενέργειας προέρχεται από την καύση ορυκτών.

Επίσης, θεωρεί πως η απόφαση της ιαπωνικής κυβέρνησης να απαγορεύσει σταδιακά τα οχήματα με κινητήρες καύσης μετά το 2035 είναι βιαστική και επιπόλαιη και θα έχει ως αποτέλεσμα την κατάρρευση του επιχειρηματικού μοντέλου της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αυτό που λέει ο Toyoda είναι πως μελλοντικά θα έχει δυνατότητα να αγοράσει κάποιος αυτοκίνητο με μεσαίο τάξης εισόδημα και πάνω.

Από την άλλη, η κυβέρνηση της Ιαπωνίας αναμένεται να προχωρήσει στο τέλος των απλών κινητήρων καύσης από τα μέσα της δεκαετίας του 2030. Η απόφαση αυτή και η ενίσχυση των πωλήσεων των υβριδικών και ηλεκτρικών μοντέλων, όχι μόνο εναρμονίζεται με όσα έχουν ανακοινώσει άλλες χώρες, αλλά είναι και μέσα στα πλάνα για μείωση στο μηδέν των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα μέχρι το 2050.

Το μέτρο αυτό θα οδηγήσει τις μεγάλες ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες να επενδύσουν ακόμα περισσότερα χρήματα στην έρευνα και εξέλιξη ηλεκτρικών μοντέλων, αν και προς το παρόν δεν έχουν υπάρξει αντιδράσεις από την πλευρά τους σ’ αυτή την επιδίωξη της κυβέρνησης.

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε, το μερίδιο αγοράς των εξηλεκτρισμένων μοντέλων στην Ιαπωνία αναμένεται να ξεπεράσει το 55% μέχρι το 2030, καθώς όπως εκτιμούν, οι τιμές των μπαταριών πέφτουν πολύ πιο γρήγορα από ότι είχε προβλεφθεί. Πολλές χώρες σε όλο τον πλανήτη έχουν ανακοινώσει αντίστοιχες αποφάσεις, ενώ σε ότι αφορά την ΕΕ αναμένεται μέχρι τα τέλη της χρονιάς να έχει πάρει και αυτή κάποιες πιο συγκεκριμένες αποφάσεις σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Video- δοκιμή: νέο Hyundai Tucson







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup