Σύνδεση

Dacia

Γιατί η Dacia κατέβασε ρολά για την Black Friday;

Η Dacia στην Βρετανία προχώρησε σε μια τολμηρή κίνηση, κλείνοντας την ηλεκτρονική πλατφόρμα πωλήσεών της, συμπεριλαμβανομένης της διαμόρφωσης αυτοκινήτων, ως μια συνειδητή στάση απέναντι στην ετήσια καταναλωτική φρενίτιδα της Black Friday.

Ο Luke Broad, διευθυντής της μάρκας στο Ηνωμένο Βασίλειο, τόνισε ότι στη Dacia, κάθε Παρασκευή αντιμετωπίζεται ισότιμα χωρίς την ανάγκη για εξωφρενικές προωθητικές εκδηλώσεις.

Η απόφασή τους επιδιώκει να υπογραμμίσει τη συνεπή πρόταση αξίας που προσφέρει η Dacia όλο το χρόνο, αντί να υποκύψει στις πιέσεις της διαφημιστικής εκστρατείας μιας μόνο ημέρας.

Η Broad σημείωσε: “Η Black Friday μπορεί εύκολα να οδηγήσει τους καταναλωτές σε υπερβολικές δαπάνες για προϊόντα που δεν χρειάζονται, κάτι που δεν είναι το ζητούμενο της Dacia”.

Σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τη φασαρία που συνδέεται με τη Black Friday, η Dacia σχεδιάζει να προβάλει ραδιοφωνικές διαφημίσεις με ήρεμους ήχους, με στόχο να ξεχωρίσει από τις τυπικές διαφημίσεις υψηλής ενέργειας και γρήγορου ρυθμού.

Μια έρευνα που διεξήγαγε η Dacia αποκάλυψε ότι το 70% των αγοραστών αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο θεωρούν τη Black Friday ως ένα απλό “τέχνασμα μάρκετινγκ”.

Γνωστή για τις προσιτές τιμές της, η γκάμα της Dacia στο Ηνωμένο Βασίλειο ξεκινά κάτω από τις 15.000 ευρώ για το Sandero, ενώ υπάρχει και το ηλεκτρικό Spring με τιμή κοντά στα 20.000 ευρώ.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured