Σύνδεση

Featured

Γιατί πέφτουν οι τιμές των ηλεκτρικών στην Ευρώπη;

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη μειώνουν τις τιμές των ηλεκτρικών οχημάτων για να ανταποκριθούν στους αυστηρούς στόχους της ΕΕ για τις εκπομπές ρύπων και να τονώσουν τις υποτονικές πωλήσεις.

Μέχρι το τέλος του 2025, τουλάχιστον το 20% όλων των ευρωπαϊκών πωλήσεων οχημάτων θα πρέπει να είναι ηλεκτρικά για να αποφευχθούν βαριά πρόστιμα, ωστόσο τα EV αντιπροσώπευαν μόνο το 13% των πωλήσεων το 2024, σύμφωνα με την ACEA.

Η Dacia μείωσε την τιμή του οικονομικού Dacia Spring κατά 2.000 ευρώ στη Γαλλία, φέρνοντας την αρχική τιμή στα 16.900 ευρώ.

Παρά το χαμηλότερο κόστος, το Spring δεν είναι πλέον επιλέξιμο για τα κίνητρα EV της Γαλλίας λόγω της κινεζικής παραγωγής του.

Μια νέα παραλλαγή διαθέτει έναν λιγότερο ισχυρό κινητήρα 33 kW, διατηρώντας την ίδια αυτονομία 225 χλμ..

Η κινεζική Leapmotor απάντησε μειώνοντας την τιμή του T03 κατά 4.000 ευρώ στα 14.900 ευρώ, διατηρώντας τον τίτλο του ως το πιο προσιτό EV της Ευρώπης.

Η Volkswagen προσχώρησε στην τάση αυτή, προσφέροντας το compact ID.3 σε τιμή κάτω των 30.000 ευρώ στη Γαλλία και τη Γερμανία, χάρη στα συνδυασμένα κίνητρα της κυβέρνησης και του κατασκευαστή.

Οι μειώσεις τιμών αντικατοπτρίζουν προηγούμενες κινήσεις της Tesla, η οποία μείωσε έως και 20% τις τιμές των Model 3 και Model Y το 2023, αφού έχασε τους στόχους πωλήσεων.

Ο αγώνας για το μερίδιο αγοράς αντανακλά την επείγουσα ανάγκη των αυτοκινητοβιομηχανιών να συμμορφωθούν με τους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων, ενώ παράλληλα αντιμετωπίζουν τα μειωμένα κυβερνητικά κίνητρα και τον αυξημένο ανταγωνισμό από τις κινεζικές μάρκες EV.

Πόσο λέτε ότι πουλήθηκε ένα Mitsubishi Lancer Evo IX;

Featured

Η Audi κλείνει οριστικά το εργοστάσιο των Βρυξελλών

Audi

Alfa Romeo: Η Junior με 313 ευρώ το μήνα

Alfa Romeo

Το Renault 5 Turbo 3E είναι η μετενσάρκωση του θρυλικού R5 Turbo

Featured