Σύνδεση

F1

Formula 1, με μία άλλη ματιά!

Το “Βέγκας θα είναι το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός στον πλανήτη φέτος” δήλωσε ο Christian Horner, επικεφαλής της ομάδας της πρωταθλήτριας σειράς Red Bull Racing. H Formula 1, η κορυφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όχι μόνο συναρπάζει τους θαυμαστές με τους αγώνες υψηλής ταχύτητας, αλλά προσφέρει μια ανεπανάληπτη εμπειρία για τους λάτρεις του στοιχήματος. Με τα χρόνια το άθλημα εξακολουθεί να εξελίσσεται, το ίδιο όμως φαίνεται να συμβαίνει και με το τοπίο του στοιχήματος, οτ οποίο παίζει και στο Bet365, μετατρέποντας την F1 σε μία δυναμική αρένα που η στρατηγική συναντά την αδρεναλίνη.

Και όλα αυτά ενώ τα εισιτήρια όλων των κερκίδων τριών  ημερών έχουν πουληθεί για 1.500$ ή και περισσότερο, το διπλάσιο δηλαδή του κόστους των εισιτηρίων για τον αγώνα F1 στο Όστιν του Τέξας τον περασμένο μήνα. Η πρόσβαση δε στο νεόκτιστο Paddock Club έφτασε στα 15.000$ ανά άτομο και εξαντλήθηκαν 8 μήνες πριν τη διεξαγωγή των αγώνων.

Το  Λας Βέγκας ως brand

Από την άλλη η  πόλη του Λας Βέγκας δεν είναι κάθε άλλο από εμβληματικό brand που επανεφευρίσκει σε κάθε διοργάνωση τον εαυτό της. Μεγάλος μαγνήτης τα τυχερά παιχνίδια και η ψυχαγωγία, που βοήθησαν την πόλη να συγκεντρώσει ρεκόρ εισοδημάτων ύψους 79.3 δολαρίων. Παρόλα αυτά ο Στιβ Χιλλ έχει πει πως το ανταγωνιστικό αυτό πλεονέκτημα της πόλης να απειλείται στο πέρας των δεκαετιών. Χαρακτηριστικά έχει αναφέρει μεταξύ άλλων “Όταν μετακόμισα εδώ, πριν 35 χρόνια, εμείς και το Ατλάντικ Σίτι ήμασταν τα δύο μέρη που μπορούσε ο κόσμος να πάει και να στοιχηματίσει σε παιχνίδια” ενώ “τώρα μπορείς να οδηγήσεις 40 μίλια απ’όπου κι αν ζεις και να βρεις μέρος να στοιχιματίσεις. Μπορείς να το κάνει ακόμα και μέσα από το τηλέφωνό σου”.

Το ρίσκο της Formula 1

Τέλος όσον αφορά τη Formula 1, όπως κάθε στοίχημα, έτσι και αυτή η επένδυση στο Λας Βέγκας ενέχει ένα ρίσκο. Αρχικά, οι ομάδες δεν είναι σε θέση να γνωρίζουν πώς θα γίνει ο αγώνας και έτσι δεν μπορούν να δοκιμάσουν προηγουμένως τα ελαστικά των μονοθέσιών τους και να ελέγξουν την ανθεκτικότητά τους στο κρύο.  Επίσης το Grand Prix, έχει προκαλέσει έντονο ανταγωνισμό μεταξύ της διοργάνωσης και των ντόπιων. Επιχειρήσεις που υπάρχουν κατά μήκος της πίστας είχαν εξεγερθεί όταν η Formula 1 θέλησε να τους χρεώσει 1,500 δολάρια ανά άτομο προκειμένου να διατηρήσουν ανεμπόδιστα τη θέα της πίστας, μία χρέωση που τελικά ανήλθε στα 50,000 δολάρια ανά επιχείρηση σύμφωνα με τη New York Post. Οι κατασκευές μάλιστα κατά μήκος της πίστας προκάλεσαν προβλήματα στην κυκλοφορία για μήνες και χάλασαν τη θέα σε δημοφιλή αξιοθέατα. Το Bellagio για παράδειγμα έκοψε τα δέντρα του μπροστά από το συντριβάνι του για να τοποθετήσει τις κερκίδες.
Αξίζει λοιπόν την επόμενη φορά που θα βρεθούμε συμμετέχοντες σε μία τέτοια διοργάνωση να λάβουμε όλα τα παραπάνω υπόψη μας. Καλά στοιχήματα!

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured