Σύνδεση

Ferrari

F1 2014: ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΟΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ

Οι καινούργιοι κινητήρες για τη νέα σαιζόν της F1 –μπορείτε να ακούσετε αυτούς της Honda και της Mercedes– βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, ενώ οι ειδικοί αναφέρουν πως θα παίξουν καθοριστικό ρόλο. Τόσο με την ισχύ και τα χαρακτηριστικά απόδοσής τους, όσο και με τον τρόπο που θα προσαρμοστούν στα πλαίσια, καθώς οι διαστάσεις αλλά και το βάρος είναι μεγαλύτερα (π.χ. μόνο οι μπαταρίες ζυγίζουν από 20 έως 25 κιλά).

Κι εδώ άνθρωποι σαν το Ross Brown, τον επικεφαλής της ομάδας της Mercedes, βλέπει το πλεονέκτημα των αμιγώς εργοστασιακών ομάδων να αυξάνεται έναντι σε αυτές που απλά αγοράζουν κινητήρες. Ο λόγος είναι απλός: η FIA έχει μια προδιαγραφή για κάθε κατασκευαστή κινητήρων –είναι οι Renault, Mercedes, Ferrari και Honda– οπότε αυτοί έχουν τη δυνατότητα να τους προσαρμόζουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στα δικά τους πλαίσια.

Οι ομάδες που αγοράζουν κινητήρες παίρνουν το «πακέτο» έτοιμο και πρέπει αυτοί να προσαρμοστούν πάνω στα συγκεκριμένα δεδομένα του, οπότε αναμενόμενο είναι οι ελευθερίες τους να είναι σαφώς μικρότερες. Για να μην πούμε ανύπαρκτες. Έχουν τη δυνατότητα, πάντα σύμφωνα με τους κανονισμούς να αλλάξουν την πολλαπλή εξαγωγής και να την προσαρμόσουν στα δικά τους (χωροταξικά κυρίως) δεδομένα, αλλά από την άλλη οι ίδιοι κανονισμοί απαγορεύουν οποιαδήποτε μετατροπή επιφέρει μεταβολή στην απόδοση του κινητήρα. Η αλλαγή της εξαγωγής φυσικά και επιφέρει, οπότε δώρο άδωρο…

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Οδηγούμε το νέο BYD Dolphin Surf

BYD

Η SEAT γιορτάζει τα 75 χρόνια της!

Featured

Αυτές είναι οι νέες Mercedes μέχρι το 2027

Featured

Οδηγούμε το EX5, το πρώτο μοντέλο της Geely στην Ελλάδα (Video)

Featured