Σύνδεση

Ferrari

F1 2014: ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΟΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ

Οι καινούργιοι κινητήρες για τη νέα σαιζόν της F1 –μπορείτε να ακούσετε αυτούς της Honda και της Mercedes– βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, ενώ οι ειδικοί αναφέρουν πως θα παίξουν καθοριστικό ρόλο. Τόσο με την ισχύ και τα χαρακτηριστικά απόδοσής τους, όσο και με τον τρόπο που θα προσαρμοστούν στα πλαίσια, καθώς οι διαστάσεις αλλά και το βάρος είναι μεγαλύτερα (π.χ. μόνο οι μπαταρίες ζυγίζουν από 20 έως 25 κιλά).

Κι εδώ άνθρωποι σαν το Ross Brown, τον επικεφαλής της ομάδας της Mercedes, βλέπει το πλεονέκτημα των αμιγώς εργοστασιακών ομάδων να αυξάνεται έναντι σε αυτές που απλά αγοράζουν κινητήρες. Ο λόγος είναι απλός: η FIA έχει μια προδιαγραφή για κάθε κατασκευαστή κινητήρων –είναι οι Renault, Mercedes, Ferrari και Honda– οπότε αυτοί έχουν τη δυνατότητα να τους προσαρμόζουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στα δικά τους πλαίσια.

Οι ομάδες που αγοράζουν κινητήρες παίρνουν το «πακέτο» έτοιμο και πρέπει αυτοί να προσαρμοστούν πάνω στα συγκεκριμένα δεδομένα του, οπότε αναμενόμενο είναι οι ελευθερίες τους να είναι σαφώς μικρότερες. Για να μην πούμε ανύπαρκτες. Έχουν τη δυνατότητα, πάντα σύμφωνα με τους κανονισμούς να αλλάξουν την πολλαπλή εξαγωγής και να την προσαρμόσουν στα δικά τους (χωροταξικά κυρίως) δεδομένα, αλλά από την άλλη οι ίδιοι κανονισμοί απαγορεύουν οποιαδήποτε μετατροπή επιφέρει μεταβολή στην απόδοση του κινητήρα. Η αλλαγή της εξαγωγής φυσικά και επιφέρει, οπότε δώρο άδωρο…

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured