Σύνδεση

Featured

To Ford Fiesta αποκτά ήπιες υβριδικές εκδόσεις 1.000 κυβικών. Ακολουθεί το Focus

H Ford επεκτείνει τη γκάμα των εξηλεκτρισμένων μοντέλων της, καθώς το Fiesta καταρχήν και στη συνέχεια το Focus θα αποκτήσουν και εκδόσεις με τον 1.0 EcoBoost των 125 και 155 ίππων με την ήπια υβριδική υποβοήθηση. Την οποία η ίδια ονομάζει Belt-driven Integrated Starter/Generator (BISG), στην πράξη αντικαθιστά το δυναμό και συνδυάζεται και με δευτερεύον ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt.

Οι συγκεκριμένοι κινητήρες χρησιμοποιούνται ήδη στο Puma και όταν υπάρχει ανάγκη, κατά την εκκίνηση δηλαδή και στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις από τις χαμηλές στροφές, το BISG συμβάλλει με 15,6 ίππους (11,5 kW) και 20 Nm. Η ενέργεια που ανακτάται κατά την επιβράδυνση αποθηκεύεται σε μια μπαταρία 10 Ah από την οποία και αποδίδεται.

Ενδιαφέρον είναι πως από τη στιγμή που στις χαμηλές στροφές υπάρχει πλέον το ηλεκτρικό boost, μπορούν να γίνουν και αλλαγές στον τρικύλινδρο αυτό καθαυτό. Έτσι έχει μειωθεί η συμπίεσή του, ενώ υπάρχει και μεγαλύτερη τουρμπίνα, ενώ όλες αυτές οι αλλαγές οδηγούν σε μια εξοικονόμηση καυσίμου της τάξης του 5% σε σχέση με τις αντίστοιχες συμβατικές εκδόσεις.

Οι δύο ήπια υβριδικές εκδόσεις του Fiesta συνδυάζονται στάνταρ με χειροκίνητα κιβώτια 6 σχέσεων και προαιρετικά με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο με 7 σχέσεις. Το οποίο είναι διαθέσιμο και για τον πετρελαιοκινητήρα των 1.500 κυβικών και των 85 ίππων.

Με ήπια ηλεκτρική υποβοήθηση είναι διαθέσιμο και το Fiesta Van, ενώ μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς η γκάμα της Ford θα περιλαμβάνει συνολικά 18 μοντέλα με ήπια υβριδική υποβοήθηση.

[ngg src=”galleries” ids=”5241″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Αναλυτικά οι επίσημες καταναλώσεις και εκπομπές CO2 για τα ήπια υβριδικά Fiesta, κατά NEDC και WLTP, έχουν ως εξής:

Fiesta Power (PS) CO2 from (g/km NEDC) Fuel consumption from (l/100 km NEDC) CO2 from (g/km WLTP) Fuel consumption from (l/100 km WLTP)
1.0-litre EcoBoost  
6-speed manual
95 94 4.1 114 5.0
1.0-litre EcoBoost  
6-speed manual
125 96 4.2 114 5.0
1.0-litre EcoBoost  
7-speed auto
125 104 4.6 127 5.6
1.0-litre EcoBoost Hybrid  
6-speed manual
125 91 4.0 112 5.0
1.0-litre EcoBoost Hybrid  
6-speed manual
155 91 4.0 114 5.0
1.5-litre TDCi 6-speed manual 85 94 3.6 114 4.3
Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo