Σύνδεση

Featured

Fiat Panda: Μαζί μας μέχρι το 2030 και με βενζίνη

Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, ανακοίνωσε σχέδια για την παράταση της παραγωγής της βενζινοκίνητης έκδοσης του Fiat Panda μέχρι το 2030, τονίζοντας τη δέσμευση της αυτοκινητοβιομηχανίας να προσφέρει προσιτές επιλογές.

Η απόφαση για την παράταση της διάρκειας ζωής του βενζινοκίνητου Panda αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για τη διατήρηση της προσβασιμότητας των καταναλωτών, ιδίως σε αστικά περιβάλλοντα, όπου το Panda έχει καθιερωθεί ως δημοφιλής επιλογή.

Αρχικά προβλεπόταν να σταματήσει η παραγωγή του βενζινοκίνητου Panda το 2027, τώρα θα συνεχίσει να κατασκευάζεται, παρέχοντας μια οικονομική επιλογή αυτοκινήτου πόλης για τους οδηγούς σε όλη την Ευρώπη.

Οι δηλώσεις του Tavares είχαν στόχο να διαλύσουν τις φήμες περί αποχώρησης της Stellantis από την Ιταλία, επιβεβαιώνοντας τις σημαντικές επενδύσεις της εταιρείας στη χώρα. Ωστόσο, η ιταλική κυβέρνηση έχει εκφράσει αντιρρήσεις σχετικά με την παραγωγή του Milano στην Πολωνία.

Το Panda, που παράγεται στο Pomigliano d’Arco κοντά στη Νάπολη, κατατάσσεται σταθερά ως το μοντέλο της Fiat με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη, υπογραμμίζοντας τη διαρκή δημοτικότητα και τη σημασία του στην αγορά.

Σύμφωνα με τους αναλυτές αγοράς της Dataforce, το Panda έχει καταγράψει εντυπωσιακά στοιχεία πωλήσεων, με 26.357 μονάδες να έχουν πωληθεί τους δύο πρώτους μήνες του έτους.

Ο Tavares έκανε την ανακοίνωση κατά τη διάρκεια των εγκαινίων των εγκαταστάσεων της Stellantis για την παραγωγή ηλεκτρικών κιβωτίων ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (eDCT) στο συγκρότημα Mirafiori στο Τορίνο.

Η κίνηση αυτή αντανακλά την ευρύτερη δέσμευση της Stellantis να αγκαλιάσει την ηλεκτροκίνηση, διασφαλίζοντας παράλληλα την ομαλή μετάβαση για τους πελάτες που εξακολουθούν να βασίζονται σε συμβατικά βενζινοκίνητα οχήματα.

Παρά την επέκταση του βενζινοκίνητου Panda, η Fiat παραμένει σταθερή στο μακροπρόθεσμο όραμά της να μεταβεί σε μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα μετά το 2030.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz