Μια σημαντική αλλαγή για τη νέα σαιζόν της Φόρμουλα 1 είναι και η διαθέσιμη ποσότητα καυσίμου ανά Γκραν Πρι, που περιορίζεται στα 100 λίτρα. Έτσι λοιπόν όλοι οι κατασκευαστές κινητήρων προσπαθούν να περιορίσουν την κατανάλωση των νέων V6 turbo των 1.600 κυβικών με όλους τους τρόπους. H Ferrari, σύμφωνα με την Gazzetta dello Sport, έχει ενσωματώσει στο δικό της V6 μια λειτουργία cut-off, που σχετίζεται με τον ψεκασμό και βοηθά στο να διατηρείται χαμηλά η θερμοκρασία του κινητήρα και να εξοικονομείται καύσιμο. Παράλληλα νέες πληροφορίες αναφέρουν πως δεν διακόπτεται ο ψεκασμός που κρατά υγρούς τους κύλινδρούς αλλά ο σπινθηρισμός από τα μπουζί…
Ήδη υπάρχουν αναφορές από τις δοκιμές στην Χερέθ για το μυστικό της Ferrari, που αν δεν το έχουν υιοθετήσει άλλες ομάδες τότε μάλλον δεν προλαβαίνουν για την ομολογκασιόν. Πιο συγκεκριμένα στον κινητήρα ενός μονοθεσίου υπάρχουν μικρο-ψεκασμοί και τη στιγμή που ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι ακούγεται το άκαυστο μείγμα να εκρήγνυται μέσα στην εξαγωγή (ο χαρακτηριστικός ήχος κατά το φρενάρισμα). Στην Χερέθ οι ειδικοί παρατήρησαν πως τα μονοθέσια της Ferrari ήταν κατά την επιβράδυνση πιο ήσυχα από ποτέ. Αναμένουμε περαιτέρω στοιχεία, αλλά όπως φαίνεται η Ferrari θα έχει φέτος ένα σημαντικό πλεονέκτημα…
Γιάννης Σκουφής