Σύνδεση

Renault

RENAULT: ΝΕΟΣ 1.600 DIESEL ME ΔΙΠΛΟ TURBO KAI 160 ΑΛΟΓΑ

Η Renault ειδικεύεται στους κινητήρες πετρελαίου –ο 1.5 dCi είναι με διαφορά ο πιο επιτυχημένος μικρός πετρελαιοκινητήρας- και αυτήν τη φορά παρουσιάζει τον πρώτο diesel στα 1.600 κυβικά με διπλό turbo. Με τη βοήθεια 2 υπερσυμπιεστών λοιπόν ο νέος Energy dCi 160, όπως είναι η επίσημη επωνυμία του, αποδίδει 160 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 380 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Η απόδοσή του δηλαδή, σύμφωνα πάντα με τους Γάλλους, είναι αντίστοιχη ενός συνόλου 2.000 κυβικών, ενώ η κατανάλωσή του είναι κατά 25% πιο χαμηλή.

Το σύστημα υπερπλήρωσης είναι σειριακό και περιλαμβάνει δύο στροβιλοσυμπιεστές, ένα μικρό και άρα με μικρότερη αδράνεια, που εξασφαλίζει το 90% της ροπής από τις 1.500 σ.α.λ., ενώ ο μεγαλύτερος παρέχει ισχύ που φτάνει την τιμή των 100 ίππων/ λίτρο στις ψηλές.

Μεταξύ των καινοτομιών του dCi 160 περιλαμβάνεται η εγκάρσια ροή του νερού που επιτρέπει την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη ψύξη των θαλάμων καύσεων, την σχεδίαση «U-Flex» των ελατηρίων των εμβόλων και την γνωστή DLC (Diamond Like Carbon) βαφή (καμία σχέση με… μπογιές, πρόκειται για ειδική θερμική κατεργασία μετάλλων) των εκκέντρων που μειώνει τις τριβές.

Γιάννης Σκουφής

Renault New Engine Energy dCi 160 Twin Turbo (2)

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured