Σύνδεση

Renault

RENAULT: ΝΕΟΣ 1.600 DIESEL ME ΔΙΠΛΟ TURBO KAI 160 ΑΛΟΓΑ

Η Renault ειδικεύεται στους κινητήρες πετρελαίου –ο 1.5 dCi είναι με διαφορά ο πιο επιτυχημένος μικρός πετρελαιοκινητήρας- και αυτήν τη φορά παρουσιάζει τον πρώτο diesel στα 1.600 κυβικά με διπλό turbo. Με τη βοήθεια 2 υπερσυμπιεστών λοιπόν ο νέος Energy dCi 160, όπως είναι η επίσημη επωνυμία του, αποδίδει 160 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 380 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Η απόδοσή του δηλαδή, σύμφωνα πάντα με τους Γάλλους, είναι αντίστοιχη ενός συνόλου 2.000 κυβικών, ενώ η κατανάλωσή του είναι κατά 25% πιο χαμηλή.

Το σύστημα υπερπλήρωσης είναι σειριακό και περιλαμβάνει δύο στροβιλοσυμπιεστές, ένα μικρό και άρα με μικρότερη αδράνεια, που εξασφαλίζει το 90% της ροπής από τις 1.500 σ.α.λ., ενώ ο μεγαλύτερος παρέχει ισχύ που φτάνει την τιμή των 100 ίππων/ λίτρο στις ψηλές.

Μεταξύ των καινοτομιών του dCi 160 περιλαμβάνεται η εγκάρσια ροή του νερού που επιτρέπει την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη ψύξη των θαλάμων καύσεων, την σχεδίαση «U-Flex» των ελατηρίων των εμβόλων και την γνωστή DLC (Diamond Like Carbon) βαφή (καμία σχέση με… μπογιές, πρόκειται για ειδική θερμική κατεργασία μετάλλων) των εκκέντρων που μειώνει τις τριβές.

Γιάννης Σκουφής

Renault New Engine Energy dCi 160 Twin Turbo (2)

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το εμβληματικό Ford RS200 ξαναζεί μέσω του RS2.00

Featured

Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech

F1

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Δύσκολες αποφάσεις για τη Fiat και το Panda

FIAT