Σύνδεση

F1

F1: Τι μάθαμε από το τριήμερο των επίσημων δοκιμών στο Μπαχρέιν;

Δύο εβδομάδες πριν το πρώτο Γκραν Πρι -28 Μαρτίου στο Μπαχρέιν- και στην ίδια πίστα με αυτό οι ομάδες και οι πιλότοι της Φόρμουλα 1 δοκίμασαν τα καινούργια τους μονοθέσια. Και αναμενόμενα δεν δούλεψαν όλα ρολόι…

Θέματα λοιπόν παρουσίασαν τα μονοθέσια των Mercedes, Ferrari και Aston Martin, ειδικά δε αυτό του Sebastian Vettel που ολοκλήρωσε την προσπάθειά του περίπου 1 ½ ώρα πιο νωρίς.

  

Την Παρασκευή 12 Μαρτίου, πρώτη μέρα των δοκιμών, ο πιο γρήγορος ήταν ο Verstappen με τη Red Bull, το Σάββατο ξεχώρισε ο Bottas, ενώ την Κυριακή 14 Μαρτίου πρωταγωνίστησε και πάλι ο Ολλανδός πιλότος. Βέβαια μεγαλύτερη σημασία για την περίσταση δεν έχουν οι επιδόσεις αλλά η αξιοπιστία των μονοθεσίων. Του περισσότερους γύρους πάντως κάλυψαν οι Kimi Raikkonen, George Russell και Tsunoda «έγραψαν» με 166, 158 και 91, αντίστοιχα. Στον αντίποδα ο Vettel που έκανε μόλις 56.

Η Ferrari έδειξε πως δεν είναι πλέον αργή στις ευθείες και πως έχει τόσο καλή αεροδυναμική όσο και ικανοποιητική ισχύ για να είναι μεν ανταγωνιστική, αλλά όχι τόσο ώστε να μπορεί να «χτυπήσει» τις Mercedes και Red Bull. Και αυτό γιατί η Scuderia έχει δώσει βαρύτητα στην επόμενη σαιζόν και τους κανονισμούς που θα ισχύσουν τότε.

Η Red Bull με τη σειρά της έδειξε πως θα είναι δυνατή, ενώ η Mercedes θα πρέπει να λύσει κάποια τεχνικά προβλήματα στο σύστημα πρόωσης.

Όσο για τα φαβορί κανείς δεν βαφτίζει ως τέτοιο τον εαυτό του αλλά τους άλλους. Η Mercedes πάντως δείχνει να έχει και πάλι το προβάδισμα. 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured