Μετά την καταστροφική περσινή περίοδο, όπου ο V6 της των 1.600 κυβικών υστερούσε τουλάχιστον κατά 60 άλογα σε σχέση με αυτόν της Mercedes ενώ παρουσίαζε και θέματα αξιοπιστία, οι μηχανικοί της Renault έπεσαν με τα μούτρα στη δουλειά. Προκειμένου να τον βελτιώσουν, ενώ σύμφωνα με τους κανονισμούς είχαν στη διάθεσή τους 32 Token (σημεία εξέλιξης), που αντιστοιχούν στην αντικατάσταση σχεδόν του 48% των εξαρτημάτων του κινητήρα.
Πόσα από αυτά τα Token χρησιμοποίησαν οι Γάλλοι είναι άγνωστο, ενώ το σίγουρο είναι πως έκαναν αλλαγές στους θαλάμους καύσης και στην εξάτμιση, ενσωμάτωσαν καλύτερα το V6 στο πλαίσιο και απλούστευσαν τη συντήρησή του, ενώ χρησιμοποίησαν και μεταβλητούς αυλούς στην εισαγωγή, μιας και επιτράπηκαν από τους κανονισμούς.
Παράλληλα προσπάθησαν να διασφαλίσουν πως το σύνολό τους κατά τη διάρκεια της νέας σαιζόν –στην οποία επιτρέποντα 4 αντί για 5 κινητήρες για κάθε οδηγό- θα είναι πέρα από πιο δυνατό και πιο αξιόπιστο.
Γιάννης Σκουφής
