Κατά τη διάρκεια του Γκραν Πρι της Μonza ίσως και να επιτευχθεί ένα νέο ρεκόρ τελικής ταχύτητας, τόσο για φέτος όσο και για τα τελευταία χρόνια. Κι αυτό γιατί όπως μπορείτε να δείτε και στο σχετικό πίνακα που ακολουθεί η τελική ταχύτητα των μονοθεσίων της τρέχουσας σαιζόν έχει αυξηθεί αισθητά σε σχέση με πέρυσι. Οι λόγοι είναι δύο και απλοί: οι turbo κινητήρες των 1.600 κυβικών είναι πιο δυνατοί, ενώ ταυτόχρονα υπάρχει και μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση.
Έτσι λοιπόν αυτό το Σαββατοκύριακο ίσως και να επιτευχθεί η υψηλότερη τελική των τελευταίων ετών, με πάνω κάτω 355 χλμ./ ώρα. Μέχρι στιγμής τα πιο πολλά χλμ./ ώρα για φέτος, για την ακρίβεια 347,1, πιστώνονται στο Massa, στο Γκραν Πρι του Καναδά και φυσικά πριν το ατύχημά του.
Πάντως ακόμα και 355 χλμ./ ώρα να έρθουν θα απέχουν πολύ από τα 370,1 χλμ./ ώρα του Raikkonen στην ίδια πίστα το 2005. Ανεπίσημα πάντως το ρεκόρ το έχει ο Juan Pablo Montaya, συνάδελφος τότε του Kimi στη McLaren-Mercedes, με 372 χλμ./ ώρα, που είχε πετύχει κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών.
ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1: ΤΕΛΙΚΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | ||
Πίστα | Τελική 2013 (οδηγός) | Τελική 2014 (οδηγός) |
Melbourne | 310.7 (Vergne) | 316.9 (Magnussen) |
Sepang | 308.1 (Gutierrez) | 324.5 (Massa) |
Sakhir | 314.2 (Massa) | 335.7 (Massa) |
Shanghai | 320.9 (Ricciardo) | 336.8 (Rosberg) |
Barcelona | 318.8 (Alonso) | 342.3 (Massa) |
Monte Carlo | 289.0 (Button) | 290.0 (Hamilton) |
Montreal | 321.6 (Hulkenberg) | 347.1 (Massa) |
Red Bull Ring | 319.2 (Barrichello/ 2003) | 321.4 (Massa) |
Silverstone | 311.9 (Massa) | 329.5 (Bottas) |
Hockenheim | 319.7 (Vergne / 2012) | 345.2 (Hamilton) |
Hungaroring | 305.1 (Rosberg | 315.6 (Bottas) |
Spa | 322.2 (Sutil) | 344.6 (Hulkenberg) |
Monza | 341.1 (Gutierrez) | – |
Γιάννης Σκουφής