Σύνδεση

F1

F1 Γκραν Πρι Σιγκαπούρης, η προεπισκόπηση της Pirelli: Επιστροφή μετά από 3 χρόνια

Υπάρχει νέα άσφαλτος στη Σιγκαπούρη φέτος, που στρώθηκε από την Ιταλική εταιρεία Dromo. Δεν είναι η λεία άσφαλτος που συναντάμε συνήθως σε δημόσιους δρόμους, καθώς ελήφθη υπόψη η διεξαγωγή του Grand Prix.

Πάρα ταύτα οι δρόμοι της Marina Bay είναι ανοιχτοί στην κυκλοφορία το μεγαλύτερο διάστημα και η επιφάνειά τους περιέχει ανάλογα στοιχεία όπως οι διαγραμμίσεις και τα καπάκια των υπονόμων. Αναμένεται σημαντική βελτίωση κρατήματος της αγωνιστικής γραμμής παρότι δεν είναι προγραμματισμένοι πολλοί αγώνες υποστήριξης οι οποίοι βοηθούν να στρωθεί γόμα στο οδόστρωμα.

Η θερμοκρασία οδοστρώματος παραμένει σχεδόν σταθερή, αλλά τα υψηλά επίπεδα υγρασίας θέτουν μια μεγάλη πρόκληση στη φυσική κατάσταση των οδηγών. Επιπλέον τόσο τα μονοθέσια όσο και ελαστικά υποφέρουν από θερμική καταπόνηση.

Έχουν επιλεγεί οι τρεις πιο μαλακές γόμες για τη Σιγκαπούρη (τις βλέπουμε για πρώτη φορά μετά την Αυστρία): η P Zero λευκή/σκληρή είναι η C3, η P Zero κίτρινη/μέση είναι η C4 και η P Zero κόκκινη/μαλακή είναι η C5. Αυτές οι γόμες ταιριάζουν στα χαρακτηριστικά ενός αγώνα στους δρόμους της Marina Bay και εξασφαλίζουν υψηλά επίπεδα μηχανικά παραγόμενης πρόσφυσης.

MΑΡΙΟ ΙΣΟΛΑ – Αγωνιστικός διευθυντής: «Με τελείως διαφορετικά ελαστικά σε σχέση με την προηγούμενη φορά στη Σιγκαπούρη είναι σχεδόν σαν καινούργιος αγώνας».

«Μας έλειψε η φαντασμαγορική νυχτερινή δράση στους δρόμους της Σιγκαπούρης. Καθώς τα ελαστικά 18 ιντσών έχουν τελείως διαφορετική γόμα και δομή από αυτά που χρησιμοποιούσαμε πριν τρία χρόνια – υπάρχει και νέα άσφαλτος φέτος – είναι σχεδόν σα καινούργιος αγώνας. Στη Σιγκαπούρη παίζει ρόλο η μεγιστοποίηση της ελκτικής πρόσφυσης στις αργές στροφές, όλες είναι αργές και οι 23! Επελέγησαν οι τρεις πιο μαλακές γόμες της γκάμας για μεγιστοποίηση της ταχύτητας και της πρόσφυσης. Καθοριστική θα είναι η προφύλαξη των πίσω ελαστικών. Η νέα γενιά μονοθεσίων είναι υποστροφική, οπότε θα παίξει σημαντικό ρόλο η ισορροπία κρατήματος: Το εμπρός μέρος να κρατάει και το πίσω να μην γλιστράει, μειώνοντας έτσι το ρυθμό επιτάχυνσης».

WRC: Το Rally New Zealand, θα διεξαχθεί αποκλειστικά με ελαστικά Pirelli και είναι το ίδιο Σαββατοκύριακο με το Grand Prix Σιγκαπούρης. Πρόκειται επίσης για αγώνα που επιστρέφει μετά από μεγάλη απουσία είχαμε να τον δούμε στο παγκόσμιο επίπεδο από το 2012.

GT: Ο τελευταίος γύρος του GT World Challenge – ενός πρωταθλήματος που διεξάγεται με ελαστικά Pirelli από το 2012 και είναι ένα από τα 250 πρωταθλήματα που υποστηρίζει η Pirelli παγκοσμίως – θα γίνει στη Βαρκελώνη επίσης το ίδιο Σαββατοκύριακο με το Grand Prix Σιγκαπούρης. Στον προηγούμενο γύρο στη Βαλένθια οι οδηγοί της Audi, Dries Vanthoor και Charles Weerts πήραν τον τίτλο Sprint για 3η συνεχή χρονιά. Την ίδια στιγμή ο οδηγός της Mercedes, Raffaele Marciello κέρδισε τον τίτλο οδηγών στο GT World Challenge Europe.

Formula 3: Το επίσημο τεστ μετά τη σεζόν της Formula 3, διεξήχθη στη Χερέθ της Ισπανίας. Διήρκησε 3 μέρες και σ’ αυτό συμμετείχαν 16 νέοι οδηγοί, όπως και 14 καθιερωμένοι. Οι ομάδες χρησιμοποίησαν τα σκληρά ελαστικά Pirelli P Zero με το λευκό χρώμα. Κάθε μονοθέσιο είχε στη διάθεσή του 8 νέα σετ σλικ ελαστικών και 3 σετ βρόχινων ελαστικών.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz