Ο αγώνας για τον Max Verstappen είχε στραβώσει από το Σάββατο, καθώς μπορεί να πήρε την pole αλλά τελικά ξεκίνησε 4ος μετά από ποινή τριών θέσεων γιατί αγνόησε την κίτρινη σημαία στο ατύχημα του Bottas. Με το Φινλανδό πάντως υπήρχε και συνέχεια, μιας και στους πρώτους γύρους τον προσπέρασε αλλά σχίζοντας το ελαστικό της Red Bull με αποτέλεσμα το Μεξικό για τον Verstappen να ξεκινήσει από πολύ νωρίς άσχημα κυνηγώντας πλέον ότι καλύτερο για την 10άδα.
LAP 5/71
VERSTAPPEN PUNCTURE 😩
From the highs of Saturday… the Dutchman drops to last place#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/yyL4lb9Mwy
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
Στην εκκίνηση ο Leclerc έφυγε καθαρά, ενώ ο Vettel είχε ένα τζαρτζάρισμα, χωρίς συνέπειες, με το Hamilton. Άτυχος στάθηκε ο Norris που βγήκε από τα pits χωρίς οι μηχανικοί της McLaren να έχουν βιδώσει σωστά τον ένα τροχό. Στον 15ο γύρο ο Leclerc μπήκε για ενδιάμεση γόμα για στρατηγική δύο pit-stop. Ο Vettel πέρασε και βρέθηκε μπροστά από τις δύο Mercedes, ενώ ο Hamilton έβαλε σκληρά Pirelli σε στρατηγική ενός pitstop.
GAINS AND LOSSES (LAP 21/71)
How things stand as the different strategies shake out#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/ThPgivpgqJ
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
LAP 22/71
Another tricky pit stop in Mexico 😓
Giovinazzi is dropped off his jack with the right-rear loose, but the team catch the issue and get him back out#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/VPkkfGB1v2
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
Ο Hamilton λέει πως η αλλαγή ελαστικών έγινε πολύ νωρίς αφήνοντας να εννοηθεί πως ίσως να χρειαστεί και άλλο pitstop. Γενικότερα στο Μεξικό και μέχρι τα μέσα του αγώνα η αλλαγή των ελαστικών και το χρονικό σημείο έπαιξαν καθοριστικό ρόλο. Πολύ όμορφη μάχη στα μέσα του αγώνα μεταξύ Gasly και Sainz, όταν οι Bottas και Vettel αλλάζουν τα μεσαία τους λάστιχα με σκληρά.
LAP 37/71
Vettel finally pits, taking on the hard tyre
He emerges fourth, behind Leclerc, Hamilton and Albon#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/qGV3RUFzk6
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
Ο Vettel μπορεί να βγήκε πίσω από τον Hamilton αλλά ο Γερμανός είχε πιο φρέσκα λάστιχα κατά 16 γύρους. Καταστροφικό το δεύτερο pitstop για τον Leclerc όταν κόλλησε το πίσω δεξί μπουλόνι στην αλλαγή ελαστικού χάνοντας πολύτιμο χρόνο και θέσεις.
LAP 43/71
Leclerc finally pits from P1, but it’s *another* slow stop!
The rear-right just didn’t want to attach… he rejoins fourth#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/4FIKj6QVIH
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
Μέχρι εκείνο το σημείο πολλά ήταν τα λάθη από τις ομάδες και όπως φάνηκε το υψόμετρο δεν επηρέασε μόνο την απόδοση των κινητήρων. Στον 51ο γύρο ο Norris εγκατέλειψε με την McLaren να είχε μια κακή ημέρα. Ο Vettel ήταν πίσω από τον Hamilton και έπρεπε να τον περάσει για να πάρει τη νίκη. Πίσω από το Γερμανό πίεζε και ο Bottas με τον Leclerc να ακολουθεί και όλοι τους να έχουν και ένα κυκλοφοριακό μπροστά τους από μονοθέσια που τους έριχναν γύρο.
LAP CHARTS (LAP 63/71)
It’s been a strategic rollercoaster in Mexico 🎢#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/H27JuCt7f1
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
Στους τελευταίους γύρους ο Vettel προσπάθησε να κάνει την επίθεσή του αλλά ο Hamilton είχε κάνει εξαιρετική οδήγηση και είχε διατηρήσει σε καλή κατάσταση τα λάστιχα του. Αυτό ήταν αρκετό για να δει πρώτος την καρό σημαία.
