Σύνδεση

F1

F1 Γκραν Πρι Γαλλίας: Η προεπισκόπηση της Pirelli

Προτού η πίστα του Paul Ricard επιστρέψει στο πρόγραμμα της F1 το 2018 μετά από απουσία ετών, προστέθηκε ένα σικέιν στη διάσημη ευθεία Mistral ώστε να περιοριστούν οι υψηλές τελικές ταχύτητες. Έτσι τώρα μιλάμε για δυο ξεχωριστές ευθείες με ένα σικέιν στη μέση.

Στο τρίτο μέρος της πίστας ασκούνται περισσότερο πλευρικά φορτία και δεν έχει τόσες απαιτήσεις σε ελκτική πρόσφυση και φρενάρισμα. Το υπόλοιπο κομμάτι του γύρου είναι ισορροπημένο γι’ αυτό και προτιμάτε για δοκιμές η συγκεκριμένη πίστα.

Η στρατηγική του νικητή το 2019 ήταν μιας αλλαγής, από μέση σε σκληρή γόμα. Αυτή ακολούθησαν όσοι ανέβηκαν στο βάθρο. Οι περισσότεροι οδηγοί (πλην επτά) εκκίνησαν τον αγώνα με τη μέση γόμα.

Το πιο πιθανό είναι πως αυτήν την εποχή θα έχει πολύ ζέστη στο Paul Ricard. Την τελευταία φορά οι θερμοκρασίες οδοστρώματος ξεπερνούσαν τους 50 βαθμούς Κελσίου.

Τα λάστιχα που θα χρησιμοποιηθούν

Θα χρησιμοποιηθούν οι μεσαίες γόμες της γκάμας Formula 1: C2 ως P Zero λευκή/σκληρή, C3 ως P Zero κίτρινη/μέση και C4 ως P Zero κόκκινη/μαλακή. Αυτή είναι ίδια επιλογή με το 2019, που έγινε τελευταία φορά ο αγώνας εκεί. 

Τα ελαστικά από το μέσο της γκάμας ταιριάζουν καλά στα ποικίλα χαρακτηριστικά της πίστας. Όλες οι στροφές είχαν στρωθεί με νέα άσφαλτο πριν τον αγώνα του 2019 οπότε τώρα υπάρχει ομαλή επιφάνεια.

Η φθορά των ελαστικών στο Paul Ricard είναι γενικά χαμηλή: Παραταύτα ειδικά η στροφή 13 είναι ιδιαίτερα απαιτητική όσον αφορά στη μεταφορά ενεργειακών φορτίων διαμέσου των ελαστικών. Πρόκειται για τη στροφή Signes στην οποία καταλήγει η ευθεία Mistral.

Formula 3: Τι περιμένουμε

Στη Γαλλία θα διεξαχθεί ο δεύτερος γύρος της Formula 3. H σεζόν ξεκίνησε τον προηγούμενο μήνα στην Ισπανία και έχει υιοθετηθεί διαμόρφωση 3 αγώνων κάθε Σαββατοκύριακο: Όπως στη Formula 2. Για κάθε γύρο της Formula 3 είναι διαθέσιμος μόνο ένας τύπος ελαστικού, για το Paul Ricard, το P Zero λευκό σκληρό ελαστικό. Ίδια επιλογή είχε γίνει και στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος στη Βαρκελώνη. Το 2019 γι’ αυτή την πίστα είχε επιλεγεί η μέση γόμα. Κάθε οδηγός θα έχει στη διάθεσή του τέσσερα νέα σετ σλικ ελαστικών συν ένα σετ που έχει κρατήσει από τη Βαρκελώνη για χρήση στις ελεύθερες δοκιμές.

Mario Isola – Επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου  

«Επιστρέψαμε στο συνδυασμό ελαστικών που είχαμε χρησιμοποιήσει στους δυο πρώτους αγώνες της χρονιάς από το μέσο της γκάμας. Είναι ο ενδεδειγμένος συνδυασμός για τις ποικίλες απαιτήσεις και ταιριάζει καλά στην πίστα του Paul Ricard που περιέχει ένα ενδιαφέρον μείγμα στροφών. Αυτό καθιστά το Paul Ricard ως ιδανικό προορισμό για δοκιμές. Μολονότι δεν έχει γίνει αγώνας εδώ τα τελευταία δυο χρόνια κάναμε δοκιμές νωρίτερα φέτος με τα βρόχινα ελαστικά 18 ιντσών της επόμενης χρονιάς. Επίσης είχαμε αγώνα εδώ τον προηγούμενο μήνα για το GT World Challenge. Για τη Γαλλία επιλέξαμε τον ίδιο συνδυασμό γομών με το τελευταίο Γαλλικό Grand Prix. Τότε αυτό είχε σαν αποτέλεσμα οι περισσότεροι οδηγοί να ακολουθήσουν στρατηγική μιας αλλαγής. Παραταύτα υπάρχουν διάφορες παραλλαγές που υιοθετούνται οπότε αντίστοιχα προκύπτουν διαφορετικές στρατηγικές».

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Εξάτροχο Toyota Hilux από τη Βουλγαρία και την εταιρεία Vromos (Video)

Featured

Πόσα χιλιόμετρα θα μπορέσετε να κάνετε με λαμπάκι για το καύσιμο;

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πωλείται η διάσημη άσχημη… Jerrari, ένα μείγμα από Jeep και Ferrari!

Featured

Δείτε κινητήρες εσωτερικής καύσης που είναι έργα τέχνης

Featured




Video: Honda e




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup